آدرس کلینیک کاشت مو در اصفهان تلفن کلینیک کاشت ابرو سینایار
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / نمايش در منو / برداشتن خال، زگیل و ضایعات پوستی

برداشتن خال، زگیل و ضایعات پوستی

داشتن پوستی صاف و بدون عارضه و برجستگی خواسته ی بسیاری از افراد است. وجود ضایعات پوستی روی پوست امری نسبتاً شایع و طبیعی است؛ اما گاهی وجود یک ضایعه بزرگ و یا تعداد زیاد آنها به خصوص روی صورت ممکن است چندان خوشایند نبوده و زیبایی شما را بسیار تحت تأثیر قرار دهد. در صورتی که از وجود ضایعات روی صورت یا سایر نواحی بدن رضایت ندارید و باعث شده تا ظاهر شما زیبایی کمتری داشته باشد بهتر است با مراجعه به پزشک آن را بردارید. با توجه به اینکه محل به وجود آمدن ضایعات و نوع آنها می تواند تفاوتهایی با هم داشته باشد، می توان از روش های مختلفی برای برداشتن آنها استفاده نمود. البته فاکتورهای دیگری نیز در این زمینه تأثیرگذار هستند که از مهم ترین آنها می‌توان به سن بیمار، بزرگ یا کوچک بودن، عمق، رنگ و حتی محل ضایعات پوستی اشاره نمود.

آنچه در این مطلب میخوانید

روشهای برداشتن خال گوشتی و زگیل

جراحی: در این روش که یک روش قدیمی محسوب می شود پس از بی حسی موضعی، زگیل یا ضایعه با چاقو برداشته می شود. مشکل بزرگ این روش این است که برای برداشتن خال نیاز به برش عمیق وجود دارد که موجب ایجاد جای زخم می شود.
استفاده از امواج رایوفرکانسی یا RF: در این روش به کمک امواج با فرکانس بالا، گوشت اضافه، زگیل، خال و دیگر ضایعات محو می شوند. در این نوع عمل، گرمای کمتری نسبت به لیزر در پوست ایجاد می شود و یکی از روش های مدرن است که برای خالبرداری از آن استفاده می شود. در این روش می توان عمق آسیب پوستی را تعیین کرد و در صورتی که پزشک از ساختمان پوست اطلاع داشته باشد و بر تکنولوژی RF، تسلط داشته باشد، اسکار و جای زخم به جا نخواهد ماند.
استفاده از محلول اسیدی و تزریق موضعی: این روش، ضایعه و خال و زگیل را به مرور از بین می برد.
لیزر: این روش مانند روش سوزاندن خال است؛ اما با این تفاوت که از امواج لیزر برای تخریب خال استفاده می شود. از لیزر می توان برای برداشتن خال های اطراف چشم، پلک ها و ناحیه های حساس استفاده کرد.

لیزر بهترین روش درمان و برداشتن خال و زگیل

برداشت خال با لیزر در واقع بهترین روش برای این کار است. لیزر فن‌آوری نوین علمی است که در برداشتن خال کاربرد دارد. از امواج لیزر برای تخریب یا تراش خال استفاده می‌شود. این روش جراحت یا زخم به همراه ندارد؛ زیرا در آن نیازی به برش پوست یا بخیه نیست و بیمار درد کمتری را احساس می‌کند. در این روش یک داروی بی حسی سطحی در ناحیه، تزریق شده تا ناحیه بی‌حس شود و سپس نور لیزر را مستقیماً به خال می‌تابانند تا آن را گرم کرده و از بین ببرند. این روش برای خال‌هایی که شکلی غیرمعمول دارند پیشنهاد نمی‌شود.

برداشن خال و زگیل در اصفهان

مزایای برداشت خال و زگیل با لیزر

اقدامات قبل از برداشتن ضایعات پوستی

پزشک خود را در جریان همه داروها، مکمل ها و حتی سابقه دارویی خود قرار دهید. اگر بیماری خاصی دارید، سابقه اختلالات خونی دارید، تبخال مکرر دارید یا داروهای رقیق کننده خون مصرف می کنید. لازم است یک پزشک متخصص با توجه به شرایط شما روند درمان را آغاز کند. خودسرانه و صرفاً بر اساس اطلاعاتی که خوانده اید، لطفاً مصرف داروهای خود را متوقف نکنید و مطمئن باشید که این روند را زیر نظر پزشک خود ادامه می دهید.

مراقبتهای پس از برداشتن ضایعات پوستی

عوارض برداشتن خال و زگیل

عوارض جدی زمانی رخ می دهد که مشکلاتی در طول یا بعد از درمان ایجاد شود. عوارض برداشتن ضایعه پوستی شامل موارد زیر است:

هزینه برداشتن خال و زگیل در اصفهان

قیمت برداشتن خال و زگیل به عوامل متعددی از جمله تعداد و نوع خال و زگیل، تعداد جلسات، کلینیک زیبایی و … بستگی دارد.

برای آگاهی از شرایط و نحوه انجام کاشت مو در یکی از بهترین مرکز کاشت مو در اصفهان ، روی لینک کلیک کنید.


آدرس : اصفهان ، خیابان شیخ صدوق شمالی ، نبش کوچه 41
تلفن : 36640008

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به کاشت مو، ابرو، ریش و سبیل و همچنین مطالب مرتبط با زیبایی، مراقبت و نگهداری از پوست، مو و ابرو را در بخش مقالات بخوانید

تزریق چربی به صورت و بدن چند سال دوام دارد؟تزریق چربی به صورت و بدن چند سال دوام دارد؟

ماندگاری تزریق چربی تا سالیان زیادی به طول می انجامد.اما نکاتی وجود دارد که در میزان ماندگاری تزریق چربی تاثیر گذار است .در این بحث به آنها می پردازیم ...

تاریخ انتشار : 1403-02-26

جوانسازی پشت دست و انگشتان با تزریق چربیجوانسازی پشت دست و انگشتان با تزریق چربی

تزریق چربی به پشت دست یکی از روش‌ های بسیار نوین برای جونسازی دست ها می باشد . در این روش چربی از ران ، شکم و باسن گرفته و تزریق می شود . ...

تاریخ انتشار : 1403-02-26

تزریق چربی به صورت و بدن چه عوارضی دارد؟تزریق چربی به صورت و بدن چه عوارضی دارد؟

از عوارض تزریق چربی می ‌توان به عوارض کوتاه مدت و بلند مدت که در ناحیه تزریق و عوارضی که در ناحیه استخراج چربی ایجاد می‌ شوند اشاره کرد. ...

تاریخ انتشار : 1403-02-26