آدرس کلینیک کاشت مو در اصفهان تلفن کلینیک کاشت ابرو سینایار
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جراحی پلک / بلفاروپلاستی زیر چشم چگونه انجام میشود؟

بلفاروپلاستی زیر چشم چگونه انجام میشود؟

آنچه در این مطلب میخوانید

با افزایش سن، پوست صورت، حالت الاستیک خود را از دست داده و کم کم دچار پیری می شود. این تغییرات باعث می شوند تا پوست پلک در قسمت بالا و پایین شل شوند، حالت افتادگی پیدا کنند و چربی های عضله پلک به دلیل ضعیف بودن بیرون بزنند. در چنین حالتی چهره ی فرد خسته و غمگین به نظر خواهد رسید. علت اصلی پف های چشمی ممکن است ارثی باشد؛ ولی مهم ترین عامل، افزایش سن به حساب می آید. بلفاروپلاستی پلک پایین یا جراحی پلک پایین بدون بخیه روشی نوین در جراحی پلک است که برای برطرف کردن پف زیر چشم یا کیسه‌های چربی زیر چشم مؤثر است. در فرآیند بلفاروپلاستی پلک پایین، چربی اضافه چشم برداشته میشود و بافت پوست پلک به سمت پایین کشیده میشود.پس از انجام جراحی پلک پایین و درمان پف زیر چشم، صورت، جوان‌ تر و چشم‌ ها درشت‌ تر به نظر می‌ رسد.

مزایای بلفاروپلاستی پلک پایین

آیا بلفاروپلاستی برای گودی زیر چشم موثر است؟

یکی از راه های برطرف کردن گودی زیر چشم، بلفاروپلاستی می باشد. بلفاروپلاستی که معمولاً تحت عنوان جراحی پلک شناخته شده، راه حلی است که می تواند در طولانی مدت، سیاهی و گودی اطراف چشم را برطرف کند. این جراحی با بیهوشی موضعی انجام می گیرد و به این گونه است که جراح ابتدا پلک پایین را در داخل برش می دهد و چربی های اضافی را خارج می کند. استفاده از این روش هیچگونه جای زخمی را روی پلک ایجاد نمی کند و این از مهمترین مزایای این روش است.

بلفاروپلاستی پلک پایین از داخل

در این روش، پزشک برش را از داخل ملتحمه انجام می‌دهد و اساس این جراحی جا به جایی چربی است. زخم‌ های جراحی به طرز ماهرانه‌ ای در داخل چشم ایجاد می‌ شوند و نامرئی هستند و دیده نمی‌ شوند. پس از برداشتن بافت اضافی، رگ‌ های خونی منعقد می‌ شوند.

بلفاروپلاستی زیر چشم چگونه انجام میشود؟

جراحی پلک پایین یک عمل زیبایی بسیار ساده و کوتاه مدت است و حتی نیاز به بستری شدن ندارد. برای اجرای کار، ابتدا پوست استریل شده و بی حسی موضعی انجام می شود. البته اگر مراجعه کننده ترس زیادی داشته باشد، ممکن است پزشک تصمیم بگیرد فرد را به طور کامل بیهوش کند. در مرحله بعد، زیر خط مژه و یا داخل پلک پایین برش داده می شود. سپس متخصص شروع به برطرف کردن عیوب شامل غدد چربی، پف زیر چشم و افتادگی پوست می کند. بعد از اتمام کار، محل برش ها بخیه زده می شود.

بلفاروپلاستی زیر چشم

مراقبت های قبل از بلفاروپلاستی پلک پایین

مراقبت های بعد از بلفاروپلاستی پلک پایین

کاندیدای نامناسب بلفاروپلاستی پلک پایین

ماندگاری بلفاروپلاستی پلک پایین

ماندگاری بلفاروپلاستی پلک پایین بستگی به عوامل مختلفی دارد از جمله تکنیک‌ های استفاده شده، نحوه مراقبت پس از جراحی، وضعیت پوست و عضلات فرد، و سبک زندگی او. با این حال، ماندگاری بلفاروپلاستی پلک پایین از 10 تا 15 سال یا بیشتر هم می‌تواند دوام داشته باشد. برای افزایش ماندگاری نتایج، مهم است که بعد از جراحی به مراقبت‌ های پس از جراحی دقت کنید و توصیه‌ های پزشک را رعایت کنید.

عوارض بلفاروپلاستی پلک پایین

از جمله شایع‌ ترین این عوارض جانبی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

قیمت بلفاروپلاستی پلک پایین

عوامل مختلفی در میزان قیمت جراحی پلک پایین نقش دارد، از جمله عوامل مؤثر عبارت‌ اند از: دستمزد جراح ، هزینه ی کلینیک یا بیمارستان و هزینه‌ های جانبی.

همچنین بخوانید: جراحی های زیبایی چشم


آدرس : اصفهان ، خیابان شیخ صدوق شمالی ، نبش کوچه 41
تلفن : 36640008

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به کاشت مو، ابرو، ریش و سبیل و همچنین مطالب مرتبط با زیبایی، مراقبت و نگهداری از پوست، مو و ابرو را در بخش مقالات بخوانید

درمان خطوط پنجه کلاغی دور چشم با تزریق بوتاکسدرمان خطوط پنجه کلاغی دور چشم با تزریق بوتاکس

بوتاکس دور چشم یکی از روش‌ های قدیمی و پرطرفدار جوانسازی صورت است که برای رفع خطوط دور چشم استفاده می شود و به کاهش چین های این نواحی کمک می کند ...

تاریخ انتشار : 1403-02-14

نکات مهم لیزر موهای زائد آقایاننکات مهم لیزر موهای زائد آقایان

لیزر موهای زائد آقایان به عنوان روشی بسیار کاربردی و دائمی برای حذف موهای زائد نواحی مختلف بدن بسیار مورد توجه مردان قرار گرفته است. ...

تاریخ انتشار : 1403-02-06

بوتاکس پیشانی چیست و برای چه کسانی مناسب است؟بوتاکس پیشانی چیست و برای چه کسانی مناسب است؟

بوتاکس از طریق مسدود کردن انقباض عضلانی ، از حرکت عضلات جلوگیری کرده و از ایجاد چین و چروک ها پیشگیری می کند. ...

تاریخ انتشار : 1403-02-02