آدرس کلینیک کاشت مو در اصفهان تلفن کلینیک کاشت ابرو سینایار
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل / تزریق ژل؛ کاربردها، عوارض، مراقبتها، ماندگاری و مراحل

تزریق ژل؛ کاربردها، عوارض، مراقبتها، ماندگاری و مراحل

پوست به دلایل مختلفی مانند عوامل ژنتیکی، رژیم غذایی نامناسب، افزایش سن، ابتلا به انواع بیماری ها و عوامل محیطی، دچار چین و چروک می شود. با بالا رفتن سن نیز، بافت های پوستی نازک شده و خطوط صورت بیشتر نمایان می شوند. این خطوط بیشتر در اطراف دهان، چشم ها، بینی و گونه ها ایجاد می شوند. با تزریق ژل می توانید از پیری زودرس پوست جلوگیری کنید و جوانی و شادابی را به پوست خود هدیه کنید. ژل یا فیلر یک نوع ماده پرکننده و حجم دهنده پوست می باشد که دارای ترکیبات مختلفی است. ژل به وسیله انجام تزریق به بخش های مختلف پوست وارد می شود و باعث افزایش حجم آن قسمت می گردد و اثرات پیری پوست را از بین می رود. تزریق ژل یک روش ایمن و سریع برای جوانسازی پوست می باشد.

آنچه در این مطلب میخوانید

کاربردهای تزریق ژل

بهترین کلینیک تزریق ژل اصفهان

برای کسب بهترین نتایج تزریق بوتاکس و ژل، مراجعه به کلینیک سینایار اصفهان می تواند گزینه مناسبی باشد. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با این مرکز تماس حاصل فرماییید.

مزایای تزریق ژل

دست‌یابی به نتیجه طبیعی: تزریق ژل سبب دست‌یابی به نتیجه رضایت‌بخش و طبیعی شده و در حرکات و حالت طبیعی چهره تغییری ایجاد نمی‌کند؛ چرا که اثر تزریق ژل، تدریجی می‌باشد به طوری که با گذشت زمان سبب افزایش حجم در مناطق مورد نظر در صورت می‌شود.
کم‌تهاجمی بودن روش تزریق ژل: بر خلاف روش جراحی پلاستیک، تزریق ژل یک روش کم‌تهاجمی محسوب می‌شود و همچنین در این روش زمان درمان نسبت به بسیاری از گزینه‌های تهاجمی دیگر، کوتاه‌تر است.
برگشت‌پذیر بودن اثرات درمان: اگر به هر علتی، متقاضی از نتایج درمان رضایت نداشته باشد، با تغییر و اصلاح فوری اثرات درمان می‌توان به نتیجه مورد نظر دست پیدا کرد. به این منظور از آنزیم استفاده می‌شود که این آنزیم پس از درمان تزریق شده و می‌تواند اثرات درمان را در مدت کوتاهی اصلاح کند.

نحوه و مراحل تزریق ژل

تزریق داروهای بی‌حس‌کننده موضعی به نواحی تحت درمان
مشخص کردن نواحی مورد نظر برای تزریق ژل به صورت
تزریق ژل در نواحی مورد نظر با حجم مناسب

اقدامات قبل از تزریق ژل

مراقبتهای بعد از تزریق ژل

نواحی مناسب برای تزریق ژل

محبوب‌ ترین نواحی مورد استفاده برای تزریق ژل عبارتند از:

کاندیدای نامناسب تزریق ژل

در حالت کلی توصیه می‌شود افرادی که در گروه‌های زیر قرار می‌گیرند از انجام عمل تزریق ژل، خودداری کنند:

  1. زنان باردار و شیرده
  2. افراد زیر 18 سال
  3. افراد با بیماری‌های خودایمنی بدن
  4. بیماران دیابتی
  5. افراد با زمینه حساسیت‌های شدید

ماندگاری تزریق ژل

مدت‌زمان ماندگاری ژل‌های پوستی بستگی به نوع محصول، منطقه درمان و شرایط مراجعه‌کننده دارد. به‌طورکلی هرچه محصول متراکم‌تر بوده و عمقی تزریق شود، ماندگاری آن بالا می‌رود و بین 6 تا 18 ماه دوام دارد.

عوارض پس از تزریق ژل

افرادی که تزریق ژل را پشت سر گذاشته‌اند، با برخی از عوارض تزریق ژل رو به رو می‌شوند. این آثار جانبی معمولاً برای همه افراد رقم می‌خورند؛ اما دوران ماندگاری آنها در بدن بسیار کوتاه است. اگر این تزریق در شرایط مطلوب صورت بگیرد، آثار جانبی به هیچ‌وجه شدید و جدی نخواهند بود. عوارض احتمالی تزریق فیلر شامل موارد زیر هستند:

این عارضه‌ها نهایت تا یک هفته در ظاهر شما دوام می‌آورند و پس از آن، محو می‌شوند.

عوارض تزریق ژل در دراز مدت

استفاده از ژل یا پرکننده‌های پوستی در صورت تزریق صحیح بی‌خطر هستند، یافتن پزشک مناسب برای انجام تزریق فیلر پوستی برای استفاده طولانی مدت و بدون عواقب منفی ضروری است. ولی بهتر است بدانید در صورت استفاده مکرر از ژل آن هم به سرعت با گذشت زمان ممکن است منجر به ضعف عضلات صورت، سر و گردن شود. این عوارض جانبی در دراز مدت می‌تواند عواقب نامطلوبی در عملکرد تارهای صوتی و حرکات چشم، از جمله دوبینی داشته باشد.

قیمت تزریق ژل صورت

هزینه تزریق ژل، بستگی به نوع و برند ژل استفاده شده، میزان تزریق، ناحیه درمان و تعداد سرنگ‌های تزریق ژل و دستمزد پزشک برای دستیابی به نتایج مطلوب دارد، بنابراین هزینه تزریق ژل در افراد مختلف متفاوت است.

در بسیاری از موارد، بهترین روش برای جوانسازی اطراف چشم با جراحی زیبایی پلک قابل انجام است که این عمل در کلینیک سینایار اصفهان انجام می‌شود.


آدرس : اصفهان ، خیابان شیخ صدوق شمالی ، نبش کوچه 41
تلفن : 36640008

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :فروتن [ 1402-08-06 ]
بهترین برند ژل برای تزریق ژل لب چه ژلی هست ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به کاشت مو، ابرو، ریش و سبیل و همچنین مطالب مرتبط با زیبایی، مراقبت و نگهداری از پوست، مو و ابرو را در بخش مقالات بخوانید

تزریق چربی به صورت و بدن چند سال دوام دارد؟تزریق چربی به صورت و بدن چند سال دوام دارد؟

ماندگاری تزریق چربی تا سالیان زیادی به طول می انجامد.اما نکاتی وجود دارد که در میزان ماندگاری تزریق چربی تاثیر گذار است .در این بحث به آنها می پردازیم ...

تاریخ انتشار : 1403-02-26

جوانسازی پشت دست و انگشتان با تزریق چربیجوانسازی پشت دست و انگشتان با تزریق چربی

تزریق چربی به پشت دست یکی از روش‌ های بسیار نوین برای جونسازی دست ها می باشد . در این روش چربی از ران ، شکم و باسن گرفته و تزریق می شود . ...

تاریخ انتشار : 1403-02-26

تزریق چربی به صورت و بدن چه عوارضی دارد؟تزریق چربی به صورت و بدن چه عوارضی دارد؟

از عوارض تزریق چربی می ‌توان به عوارض کوتاه مدت و بلند مدت که در ناحیه تزریق و عوارضی که در ناحیه استخراج چربی ایجاد می‌ شوند اشاره کرد. ...

تاریخ انتشار : 1403-02-26