آدرس کلینیک کاشت مو در اصفهان تلفن کلینیک کاشت ابرو سینایار
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / نمايش در منو / دستگاه آفرودیت صورت چیست و چه کاربردی دارد؟

دستگاه آفرودیت صورت چیست و چه کاربردی دارد؟

این روزها اغلب افراد، به دنبال روش‌های نوین درمانی و زیبایی برای داشتن پوستی صاف، روشن و درخشان هستند تا ظاهری جذاب‌تر و جوان‌تر داشته باشند. دستگاه آفرودیت یکی از جدیدترین دستگاه های زیبایی بوده که از تلفیق تکنولوژی آراف و سابسیژن جهت رفع جای جوش و جوانسازی پوست استفاده میکند. سابسیژن (Subcision) روشی است که برای بهبود اسکارهای پوستی، آکنه و جای جوش به کار می رود. سابسیژن روش مؤثری است که در آن با وارد شدن سوزنی خاص داخل پوست، ارتباط بافت آسیب دیده با بافت سالم پوست را از بین میبرد و با تحریک لایه ی اپیدرم پوست برای کلاژن سازی باعث بازسازی پوست شده و جای فرو رفته پر می شود. امواج RF (رادیو فرکانسی) نیز دارای طول موج کوتاه و انرژی بالا است که روی بافتهای پوستی تأثیر می گذارد و باعث افزایش کلاژن سازی در عمق پوست میشود و سلولهای پوستی را برای بازسازی تحریک می کند. دستگاه آفرودیت با تلفیق این دو روش کنار هم کمک می کند پوست شما سفت و لیفت شود و جای زخم و اسکار روی پوستتان از بین برود.

آنچه در این مطلب میخوانید

کاربرد آفرودیت صورت

رفع جای جوش فرورفته و زخم

از مهم‌ترین کاربردهای آفرودیت صورت، می‌توان به تأثیر آن به رفع جای جوش‌های فرورفته اشاره کرد که تنها پس از یک جلسه باعث بهبود و بازسازی پوست می‌شود. همچنین اگر شما جای زخم عمیق یا آبله مرغان دارید، می‌توانید با کمک این روش درمانی زیبایی، جای اسکارهای پوستی قدیمی خود را بهبود ببخشید.

رفع غبغب

آفرودیت صورت با کمک اشعه‌ها و انرژی پرتوهای آر اف کمک می‌کند تا چربی اضافه حذف شود و سبب با تحریک تولید کلاژن سبب سفت شدن پوست، همچون لیفت صورت با تزریق ژل می‌شود.

کاهش پف زیر چشم

آفرودیت با از بین بردن پف چشم که در اثر تجمع چربی و مایعات یا حتی مشکلات هورمونی به وجود آمده است به شما کمک می‌کند تا زیبایی چشم‌های خود را برگردانید. همچنین با انجام آفرودیت، می‌توانید چین و چروک‌های اطراف چشم خود را کاهش داده و همچون لیفت، پوستی صاف و روشن داشته باشید.

بهترین آفرودیت صورت در اصفهان

مزایای استفاده از دستگاه آفرودیت صورت

نحوه انجام افرودیت صورت

در دستگاه آفرودیت به جای سوزن سابسیژن، از کانولا که سری نوک گرد و صاف دارد، استفاده شده است که پس از بی‌حسی موضعی، از طریق این کانولاها، انرژی پرتوهای آر اف به سمت لایه‌های زیرین پوست هدایت می‌شوند. به طور معمول در این هنگام، اول با کمک سابسیژن، بافت‌های فیبروتیک و چسبنده از بین می‌روند که باعث جمع شدن و فرورفتگی پوست شده‌اند. سپس با کمک پرتوهای آر اف، بافت‌های چسبنده و سفت شده در لایه‌های زیرین از یکدیگر جدا شده و تحت تأثیر انرژی که دریافت کرده‌اند، کلاژن را در سطح پوست تولید می‌کنند. به همین علت بدون نیاز به عمل‌های جراحی و با روشی غیرتهاجمی، می‌توان شاهد جوانسازی پوست بود.

مراقبت های قبل از آفرودیت صورت

حداقل یک هفته قبل از موعد درمان، مصرف داروهای ضدانعقادی همچون آسپرین، دیکلوفناک، وارفارین، لووتیروکسین، ویتامین E و امگا 3 را با مشورت پزشک کنار بگذارید و از نوشیدن دمنوش‌های گیاهی مانند زنجبیل، دارچین، قهوه و چای سبز خودداری کنید.

مراقبت‌های پس ازآفرودیت صورت

کاندیدای مناسب و نامناسب آفرودیت صورت

  1. افراد مناسب جهت درمان با این روش درمانی افرادی می باشند که دارای مشکلاتی همچون شلی پوست و افتادگی غبغب، پف زیر چشم، جای جوش و زخم هستند.
  2. انجام آفرودیت برای خانم‌های باردار و شیرده مناسب نیست و در صورت نیاز باید حتماً با پزشک متخصص مشورت شود.
  3. افرادی که به بیماری‌های خودایمنی همچون ام اس و لوپوس مبتلا هستند.
  4. افرادی که بیماری پوستی دارند یا در ناحیه درمان آنها عفونت دیده می‌شود.

تعداد جلسات آفرودیت

تعداد جلسات درمان با آفرودیت در افراد و نواحی مختلف بدن متفاوت است. گاهی اوقات ممکن است برای رسیدن به نتیجه ایده آل چندین جلسه درمانی لازم باشد. به طور کلی سه تا شش جلسه برای اکثر موارد کافی است. فاصله زمانی حداقل یک ماه بین جلسات درمانی به طور کلی توصیه می شود.

عوارض استفاده از دستگاه آفرودیت صورت

به طور معمول آفرودیت صورت، از روش‌های درمانی زیبایی بی‌خطر و ایمن به شمار می‌رود که عوارض خاصی ندارد؛ اما با توجه به نوع پوست و محدوده‌ی تحت درمان، پوست می‌تواند با التهاب، کبودی و قرمزی و تورم مواجه شود که پس از مدتی از بین خواهند رفت.

هزینه هر جلسه آفرودیت صورت در اصفهان

هزینه آفرودیت صورت به عوامل متعددی مانند شدت عارضه، موقعیت جغرافیایی و تخصص پزشک بستگی دارد. مدت زمان درمان ممکن است برای هر فرد متفاوت باشد و طبق شرایط افراد تعیین خواهد شد که در هزینه آفرودیت صورت تأثیرگذار است.

شما می توانید برای کاشت ابرو در اصفهان ، به کلینیک مدرن و مجهز سینایار مراجعه نمایید. در این مرکز با تجهیزات به‌روز و کادری مجرب در محیطی ایمن و آرام کلیه خدمات کاشت مو و ابرو، جراحی زیبایی پلک ، لیزر موهای زائد ، همچنین کلیه اقدامات جوانسازی و زیبایی پوست به مراجعین عزیزم ارائه می گردد. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطالاعات بیشتر با شماره های درج شده در همین صفحه تماس حاصل فرمایید.


آدرس : اصفهان ، خیابان شیخ صدوق شمالی ، نبش کوچه 41
تلفن : 36640008

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :راضیه مرادی [ 1402-07-19 ]
خسته نباشید برای رفع سیاهی و چروک های دور چشم هم میشه از این دستگاه استفاده کرد

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به کاشت مو، ابرو، ریش و سبیل و همچنین مطالب مرتبط با زیبایی، مراقبت و نگهداری از پوست، مو و ابرو را در بخش مقالات بخوانید

درمان خطوط پنجه کلاغی دور چشم با تزریق بوتاکسدرمان خطوط پنجه کلاغی دور چشم با تزریق بوتاکس

بوتاکس دور چشم یکی از روش‌ های قدیمی و پرطرفدار جوانسازی صورت است که برای رفع خطوط دور چشم استفاده می شود و به کاهش چین های این نواحی کمک می کند ...

تاریخ انتشار : 1403-02-14

نکات مهم لیزر موهای زائد آقایاننکات مهم لیزر موهای زائد آقایان

لیزر موهای زائد آقایان به عنوان روشی بسیار کاربردی و دائمی برای حذف موهای زائد نواحی مختلف بدن بسیار مورد توجه مردان قرار گرفته است. ...

تاریخ انتشار : 1403-02-06

بوتاکس پیشانی چیست و برای چه کسانی مناسب است؟بوتاکس پیشانی چیست و برای چه کسانی مناسب است؟

بوتاکس از طریق مسدود کردن انقباض عضلانی ، از حرکت عضلات جلوگیری کرده و از ایجاد چین و چروک ها پیشگیری می کند. ...

تاریخ انتشار : 1403-02-02