آدرس کلینیک کاشت مو در اصفهان تلفن کلینیک کاشت ابرو سینایار
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / نمايش در منو / همه چیز در مورد مزوتراپی

همه چیز در مورد مزوتراپی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی روش‌های مختلفی در جهت جوانسازی و بهبود پوست و مو انجام می‌گیرد که می‌تواند سلامت پوست و مو را به فرد بازگرداند. مزوتراپی یکی از اعمال زیبایی پزشکی غیرتهاجمی است که بدون انجام عمل جراحی انجام می‌شود. در مزوتراپی برخی داروهای بیولوژیک مثل انواع ویتامین‌ها، آنزیم‌ها، مواد معدنی، داروهای هورمونی یا فاکتورهای رشد (مولکول‌های طبیعی با ساختار پروتئینی) از طریق سوزن‌های بسیار ریز و در حجم بسیار کم و دفعات زیاد به بدن تزریق می‌شود. مزوتراپی کاربردهای فراوانی در زیبایی پوست، از بین بردن لک‌ها و چین‌و‌چروک‌های پوست، لاغری، کاهش درد، درمان ریزش مو و تقویت موها دارداین روش که تا حدودی تهاجمی است با تزریق زیر یا داخل جلدی مخلوطی از عصاره های گیاهی، مواد هومیوپاتیک، داروها، ویتامینها و سایر مواد حیاتی در مقادیر میکروسکوپی انجام می‌شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

کاربرد مزوتراپی

امروزه از این روش بیشتر در زمینه های زیبایی استفاده می شود. همچنین مزوتراپی در کنترل و یا کاهش زیرش مو نیز اثر گذار است. به طور کلی کاربردهای مزوتراپی به شرح زیر می باشد:

بهترین کلینیک مزوتراپی پوست و مو در اصفهان

مزایا و معایب انجام مزوتراپی

انواع مزوتراپی

1- مزوتراپی پوست

به وجود آمدن چین و چروک، افتادگی پوست، شاداب نبودن و یا تیرگی آن دلایلی است که ممکن است شما را به سمت مزوتراپی پوست سوق دهد. قرار گرفتن در معرض اشعه های موجود در نور خورشید، زایمان و … نیز ممکن است باعث ظاهر شدن لکه هایی روی پوست شود که از بین بردن آن با دارو و کرم های مختلف بسیار زمان بر است در حالی که با چند جلسه مزوتراپی می توانید به نتیجه دلخواه برسید. همچنین این روش باعث سفت شدن و لیفت صورت می شود و شما را بی نیاز از صرف هزینه و وقت زیاد یا رفتن به سراغ عمل های جراحی می کند. برای از بین بردن غبغب نیز این روش بسیار خوب عمل می کند.

2- مزوتراپی مو

مزوتراپی مو روی گردش خون بافت ها، غذا رسانی و تقویت فولیکول مو اثر می گذارد و باعث جلوگیری از تحلیل رفتن فولیکول ها می شود همچنین روی غدد چربی نیز اثر گذار است و باعث تنظیم ترشح آن می شوند که در نتیجه باعث بهبود رشد مو و همچنین جلوگیری از ریزش مو می شود. از این روش به عنوان درمان مکمل در کنار روش کاشت مو نیز می توان استفاده کرد. در مزوتراپی مو، محلولی که تزریق می‌شود، به صورت موضعی عمل می‌کند. به همین دلیل است که عوارض مزوتراپی مو نسبت به سایر روش‌ها بسیار کمتر و خطرات محدودتری دارد.

روش انجام مزوتراپی

در این تکنیک با استفاده از سوزن‌هایی بسیار ظریف مشابه سر سوزن انسولین، مواد دارویی خاص متناسب با روش درمانی در ناحیه مورد نظر و در فواصل خاص تزریق می گردد. داروهای استفاده شده در این تکنیک بر اساس تشخیص پزشک تعیین می شوند و متناسب با روش درمانی از داروهای مختلفی استفاده می شود.

اقدامات قبل از مزوتراپی

مراقبتهای بعد از مزوتراپی

کاندیدای نامناسب مزوتراپی

تعداد جلسات مزوتراپی

تعیین تعداد جلسات کاملاً به وضعیت سلامت پوست و موی فرد بستگی دارد. به طور کلی این روش درمانی 8 تا 15 جلسه درمان طول می کشد.

عوارض مزوتراپی

از آنجا که مزوتراپی مستقیماً در ناحیه مورد نظر انجام می‌شود، اعتقاد بر این است که عوارض جانبی محدودی دارد. اگرچه شکایاتی نیز از عوارض جانبی طولانی مدت انواع مختلف مزوتراپی وجود دارد. عوارض جانبی گزارش‌شده عبارت‌اند از:

قیمت مزوتراپی

قیمت مزوتراپی با توجه به میزان دوز تزریق دارو و ناحیه تحت درمان و دستمزد پزشک تعیین می شود.

شما می توانید برای کاشت ابرو در اصفهان ، به کلینیک مدرن و مجهز سینایار مراجعه نمایید. در این مرکز با تجهیزات به‌روز و کادری مجرب در محیطی ایمن و آرام کلیه خدمات کاشت مو و ابرو، جراحی زیبایی پلک ، لیزر موهای زائد ، همچنین کلیه اقدامات جوانسازی و زیبایی پوست به مراجعین عزیزم ارائه می گردد. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطالاعات بیشتر با شماره های درج شده در همین صفحه تماس حاصل فرمایید.


آدرس : اصفهان ، خیابان شیخ صدوق شمالی ، نبش کوچه 41
تلفن : 36640008

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :جهانگیری [ 1402-07-19 ]
سلام بعد از چند وقت میتونیم اثرش رو ببینیم من میخوام از این روش واسه جوانسازی پوست گردنم استفاده کنم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به کاشت مو، ابرو، ریش و سبیل و همچنین مطالب مرتبط با زیبایی، مراقبت و نگهداری از پوست، مو و ابرو را در بخش مقالات بخوانید

تزریق چربی به صورت و بدن چند سال دوام دارد؟تزریق چربی به صورت و بدن چند سال دوام دارد؟

ماندگاری تزریق چربی تا سالیان زیادی به طول می انجامد.اما نکاتی وجود دارد که در میزان ماندگاری تزریق چربی تاثیر گذار است .در این بحث به آنها می پردازیم ...

تاریخ انتشار : 1403-02-26

جوانسازی پشت دست و انگشتان با تزریق چربیجوانسازی پشت دست و انگشتان با تزریق چربی

تزریق چربی به پشت دست یکی از روش‌ های بسیار نوین برای جونسازی دست ها می باشد . در این روش چربی از ران ، شکم و باسن گرفته و تزریق می شود . ...

تاریخ انتشار : 1403-02-26

تزریق چربی به صورت و بدن چه عوارضی دارد؟تزریق چربی به صورت و بدن چه عوارضی دارد؟

از عوارض تزریق چربی می ‌توان به عوارض کوتاه مدت و بلند مدت که در ناحیه تزریق و عوارضی که در ناحیه استخراج چربی ایجاد می‌ شوند اشاره کرد. ...

تاریخ انتشار : 1403-02-26