آدرس کلینیک کاشت مو در اصفهان تلفن کلینیک کاشت ابرو سینایار
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / میکرو نیدلینگ، مزونیدلینگ / تاثیر مزوتراپی صورت در جوانسازی و رفع مشکلات پوستی

تاثیر مزوتراپی صورت در جوانسازی و رفع مشکلات پوستی

پوست از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین ارگان‌های حفاظتی بدن به حساب می‌آید. از بین رفتن جوانی و طراوت پوست یکی از مشکلاتی است که با بالارفتن سن برای اغلب افراد اتفاق می افتد. استفاده زیاد از مواد شوینده، قرار گرفتن در معرض نور خورشید، داشتن استرس و نگرانی، تغذیه نامناسب نیز از جمله موارد بسیار شایعی است که باعث میشود افراد دچار مشکلات پوستی شوند. راه‌های بسیاری وجود دارد که با رعایت برخی از آنها می‌توان طراوت و شادابی از دست رفته پوست را به آن بازگرداند. یکی از این شیوه‌ها مزوتراپی می‌باشد که کمک‌های بسیاری به رفع مشکلات پوست می‌کند و باعث شادابی و جوانسازی پوست می‌شود.
مزوتراپی به زبان ساده تکنیک تزریق مکرر دارو با مقدار بسیار کم، در انواع لایه‌های پوست است. بدین طریق می‌توان با تزریق، نتایج درمانی مختلفی را به دست آورد. این روش که تا حدودی تهاجمی است با تزریق زیر یا داخل جلدی، مخلوطی از عصاره‌های گیاهی، مواد هومیوپاتیک، داروها، انواع آمینواسید‌ها، ویتامین‌ها (به ‌طور مثال ویتامین C برای روشن شدن پوست)، آنتی اکسیدان‌های ضد پیری و اسید هیالورونیک و سایر مواد حیاتی در مقادیر میکروسکوپی انجام می‌شود. از آنجایی‌ که پوست، عضله، غضروف، استخوان و بافت‌های نرم بدن از لایه مزودرم (میانی) منشأ گرفته‌اند این روش می‌تواند برای درمان مشکلات مربوط به این قسمت‌ها مفید باشد.

آنچه در این مطلب میخوانید

کاربردهای مزوتراپی صورت

مزوتراپی صورت در اصفهان

مواد مورد استفاده در مزوتراپی

مواد مورد استفاده در مزوتراپی شامل موارد ذیل میگردد:

روش مزوتراپی

در این تکنیک با استفاده از سوزن‌هایی بسیار ظریف مشابه سر سوزن انسولین، مواد دارویی خاص متناسب با روش درمانی در ناحیه مورد نظر و در فواصل خاص تزریق می گردد. داروهای استفاده شده در این تکنیک بر اساس تشخیص پزشک تعیین می شوند و متناسب با روش درمانی از داروهای مختلفی استفاده می شود.

مراقبت های قبل از مزوتراپی صورت

مراقبت های بعد از مزوتراپی صورت

کاندیدای مناسب برای مزوتراپی پوست صورت

مزوتراپی صورت برای هر فرد در سنین 18 تا 75 سالگی می‌تواند مناسب باشد. افرادی که می‌خواهند مزوتراپی پوست و صورت انجام دهند، باید از سلامت عمومی برخوردار باشند و انتظارات واقع ‌بینانه‌ای نسبت به نتیجه تزریق خود داشته باشند.

موارد منع استفاده از مزوتراپی

به طور کلی موارد منع بهره گیری از این روش برای افرادی با ویژگی های زیر توصیه می شود:

میزان اثرگذاری مزوتراپی پوست

مزوتراپی یک روش بسیار قوی در جوانسازی پوست است و در واقع مکمل و یا جایگزین مطمئن برای بسیاری از درمان های جوانسازی می باشد و می توان برای افزایش تونیسیته و سفت کردن پوست های شل و آویزان از این روش استفاده کرد. مزوتراپی صورت روشی است که در آن مواد دارویی و ترکیبی مغذی مانند آنزیم ها، آنتی اکسیدان ها، هورمون ها و ویتامین ها و برخی مواد گیاهی را به لایه های داخلی پوست تزریق میکنند و از این طریق موجب افزایش شفافیت و جوانسازی پوست صورت میشود. پزشک، مواد درمانی مورد نیاز را به کمک سوزن های ریزی به پوست تزریق می کنند. در این حالت دارو مستقیماً روی محلی که مورد نظر است تأثیر می گذارد و اثر بیشتری دارد.

مدت اثر مزوتراپی صورت

مدت اثر مزو صورت صورت از 6 الی 12 ماه می باشد؛ اما باید توجه داشته باشید عواملی مانند انتخاب مواد مزو صورت ، تعداد جلسات درمانی و … در دریافت نتیجه و مدت اثر گذاری بسیار مؤثر می باشد.

قیمت مزوتراپی صورت

عوامل مختلفی بر روی هزینه انجام مزو تراپی تأثیرگذار می‌باشند. این عوامل عبارت‌اند از:
1- نوع مواد تزریقی
2- مکان کلینیک زیبایی
3- میزان سابقه کلینیک و مهارت پزشک متخصص
4- داروهای تکمیلی
5- تعداد جلسات درمانی

عوارض مزوتراپی پوست

شما می توانید برای کاشت ابرو در اصفهان ، به کلینیک مدرن و مجهز سینایار مراجعه نمایید. در این مرکز با تجهیزات به‌روز و کادری مجرب در محیطی ایمن و آرام کلیه خدمات کاشت مو و ابرو، جراحی زیبایی پلک ، لیزر موهای زائد ، همچنین کلیه اقدامات جوانسازی و زیبایی پوست به مراجعین عزیزم ارائه می گردد. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطالاعات بیشتر با شماره های درج شده در همین صفحه تماس حاصل فرمایید.


آدرس : اصفهان ، خیابان شیخ صدوق شمالی ، نبش کوچه 41
تلفن : 36640008

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :لادن [ 1402-08-06 ]
سلام مزوتراپی صورت باعث سفت شدن پوست هم میشود ؟ تو چند جلسه برای جوانسازی باید انجام بشه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به کاشت مو، ابرو، ریش و سبیل و همچنین مطالب مرتبط با زیبایی، مراقبت و نگهداری از پوست، مو و ابرو را در بخش مقالات بخوانید

تزریق چربی به صورت و بدن چند سال دوام دارد؟تزریق چربی به صورت و بدن چند سال دوام دارد؟

ماندگاری تزریق چربی تا سالیان زیادی به طول می انجامد.اما نکاتی وجود دارد که در میزان ماندگاری تزریق چربی تاثیر گذار است .در این بحث به آنها می پردازیم ...

تاریخ انتشار : 1403-02-26

جوانسازی پشت دست و انگشتان با تزریق چربیجوانسازی پشت دست و انگشتان با تزریق چربی

تزریق چربی به پشت دست یکی از روش‌ های بسیار نوین برای جونسازی دست ها می باشد . در این روش چربی از ران ، شکم و باسن گرفته و تزریق می شود . ...

تاریخ انتشار : 1403-02-26

تزریق چربی به صورت و بدن چه عوارضی دارد؟تزریق چربی به صورت و بدن چه عوارضی دارد؟

از عوارض تزریق چربی می ‌توان به عوارض کوتاه مدت و بلند مدت که در ناحیه تزریق و عوارضی که در ناحیه استخراج چربی ایجاد می‌ شوند اشاره کرد. ...

تاریخ انتشار : 1403-02-26