آدرس کلینیک کاشت مو در اصفهان تلفن کلینیک کاشت ابرو سینایار
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی دور چشم / تزریق فیلر زیر چشم؛ نحوه تزریق، مراقبتها، ماندگاری و عوارض

تزریق فیلر زیر چشم؛ نحوه تزریق، مراقبتها، ماندگاری و عوارض

آنچه در این مطلب میخوانید

چشم ها نقش بسزایی در زیبایی و جذابیت چهره دارند، لذا در صورتی که زیر چشم دچار فرورفتگی یا پف شود چهره شما غمگین و خسته به نظر می رسد. گودی و سیاهی زیر چشم می تواند در اثر بالا رفتن سن، ژنتیک، استفاده مداوم از عینک، مشکلات کبدی و … ایجاد شود. یکی از بهترین روش های درمانی برای از بین بردن گودی و پف زیر چشم، تزریق فیلر است. فیلرها در واقع مواد پر کننده ای هستند که سازگار با پوست بوده و واکنش های شیمیایی را در بر ندارند. تزریق فیلر زیر چشم سبب از بین رفتن گودی و پف زیر چشم می شود. این فیلرها از اسید هیالورونیک تشکیل شده و با تحریک کلاژن سازی پوست زیر چشم را جوان تر و شاداب تر می کند. به دلیل اینکه اسید هیالورونیک به مرور زمان توسط بدن جذب می شود، معمولاً بدن هیچ واکنش و حساسیتی نشان نخواهد داد.

کاربرد فیلر زیر چشم

به طور کلی، برجسته ترین و مهم ترین این مشکلات عبارتند از:

برای بررسی نکات مهم و هزینه کانتورینگ صورت با تزریق ژل ؛ روی لینک کلیک کنید.

مزایای تزریق فیلر زیر چشم

تزریق فیلر زیر چشم

نحوه تزریق فیلر زیر چشم

در ابتدا موضع مورد نظر (زیر چشم) به طور کامل پاک می شود تا از بروز عفونت پیشگیری شود. سپس با استفاده از سوزن بسیار ظریف به طور هموار و آرام فیلر به زیر پوست تزریق می گردد. معمولاً 3 الی 5 تزریق در هر سمت انجام می شود تا سطوح هموار گردد و در نهایت یک ماساژ آرام موجب صاف تر شدن نتایج تزریق می گردد.

مراقبت های قبل از تزریق فیلر چشم

داروهایی چون آسپرین، داروهای ضد التهاب و رقیق‌ کننده خون را به مدت دو هفته قبل از تزریق مصرف نکنید. همچنین برخی مکمل‌ها و مواد غذایی نیز نباید در بازه زمانی نزدیک به تزریق مصرف شوند.
در روزهای منتهی به تزریق فیلر از مصرف الکل جدا خودداری کنید؛ چراکه الکل نیز می‌تواند منجر به رقیق شدن خون شود. همچنین سیگار و دخانیات نیز روند بهبودی او را پس از تزریق فیلر به تأخیر می‌اندازند.
یک روز پیش از تزریق فیلر شروع به مصرف آنتی‌ بیوتیک کنید تا از بروز عفونت در ناحیه مورد تزریق جلوگیری شود.
بهتر است قبل از تزریق استحمام کنید؛ زیرا یک تا دو روز پس از تزریق نباید به این ناحیه آب برسد.

مراقبتهای بعد از تزریق فیلر زیر چشم

برای تزریق فیلر به زیر چشم چه مقدار فیلر نیاز است؟

به طور کلی اکثر مراجعه کنندگان برای زیر چشم های خود به 1 سی سی ژل نیاز دارند؛ اما ممکن است در برخی از افراد تا 2 سی سی تزریق با توجه به صلاحدید پزشک صورت بگیرد.

ایا تزریق فیلر زیر چشم خطرناک است؟

عوارض تزریق فیلر زیر چشم وقتی خطرناک می‌شود که تزریق به طور تصادفی به درون عروق خونی انجام ‌شود و عروق را پاره ‌کند. با این که احتمال این مورد کم است؛ اما برای پیشگیری از آن بهتر است تزریق با کانولا انجام شود. برخی از مهمترین علائمی که نادر و خطرناک هستند عبارت هستند از :

کاندیدای نامناسب تزریق فیلر زیر چشم

فیلر زیر چشم برای چه کسانی مناسب است؟

ماندگاری فیلر زیر چشم

ماندگاری فیلر تزریق شده به زیر چشم به چند عامل بستگی دارد. محصول و برندی که استفاده می‌شود و کیفیت آن بر ماندگاری تأثیر گذار است. از طرف دیگر ویژگی‌های فردی هم می‌تواند ماندگاری تزریق را تغییر دهد؛ اما به طور کلی دوام تزریق‌ها زیاد نیست و معمولاً بین 6 تا 18 ماه است.

عوارض تزریق فیلر زیر چشم

شایع ترین عارضه موقت پس از تزریق ژل بروز تورم و کبودی در محل تزریق می باشد که به واسطه برند ژل، عملکرد متخصص و شرایط بدنی هر فرد متفاوت می باشد که پس از چند ساعت تا چند روز کاملاً بهبود می یابد. همچنین دیگر عوارض احتمالی شامل:

تزریق تصادفی به عروق خونی و آسیب و پارگی عروق از خطرناکترین عوارض فیلر محسوب می شود که امروزه با کمک تزریق با کانولا کاملاً قابل کنترل می باشد.

هزینه و قیمت فیلر زیر چشم

هزینه این درمان به منطقه جغرافیایی کلینیکی که انتخاب می‌کنید و مهارت پزشک بستگی دارد. برخی عوامل مانند نوع فیلر مورد استفاده و مقدار آن که برای رسیدن به نتیجه دلخواه نیاز دارید نیز مهم است.

شما می توانید برای کاشت ابرو در اصفهان ، به کلینیک مدرن و مجهز سینایار مراجعه نمایید. در این مرکز با تجهیزات به‌روز و کادری مجرب در محیطی ایمن و آرام کلیه خدمات کاشت مو و ابرو، جراحی زیبایی پلک ، لیزر موهای زائد ، همچنین کلیه اقدامات جوانسازی و زیبایی پوست به مراجعین عزیزم ارائه می گردد. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطالاعات بیشتر با شماره های درج شده در همین صفحه تماس حاصل فرمایید.


آدرس : اصفهان ، خیابان شیخ صدوق شمالی ، نبش کوچه 41
تلفن : 36640008

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :صفوی پور [ 1402-09-11 ]
سلام غدر میخوام برای کسی که پف زیر چشم داره آیا تزریق فيلر مناسبه یا خیر؟

نگین کریمیان [ 1402-09-11 ]
سلام، فيلر زیر چشم باعث نمیشه که چشم کوچیک بشه، خواهر من یکبار انجام داد چشماش خیلی ریز شد، و تا چند روز ورم داشت نمیدونم چرا؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به کاشت مو، ابرو، ریش و سبیل و همچنین مطالب مرتبط با زیبایی، مراقبت و نگهداری از پوست، مو و ابرو را در بخش مقالات بخوانید

تزریق چربی به صورت و بدن چند سال دوام دارد؟تزریق چربی به صورت و بدن چند سال دوام دارد؟

ماندگاری تزریق چربی تا سالیان زیادی به طول می انجامد.اما نکاتی وجود دارد که در میزان ماندگاری تزریق چربی تاثیر گذار است .در این بحث به آنها می پردازیم ...

تاریخ انتشار : 1403-02-26

جوانسازی پشت دست و انگشتان با تزریق چربیجوانسازی پشت دست و انگشتان با تزریق چربی

تزریق چربی به پشت دست یکی از روش‌ های بسیار نوین برای جونسازی دست ها می باشد . در این روش چربی از ران ، شکم و باسن گرفته و تزریق می شود . ...

تاریخ انتشار : 1403-02-26

تزریق چربی به صورت و بدن چه عوارضی دارد؟تزریق چربی به صورت و بدن چه عوارضی دارد؟

از عوارض تزریق چربی می ‌توان به عوارض کوتاه مدت و بلند مدت که در ناحیه تزریق و عوارضی که در ناحیه استخراج چربی ایجاد می‌ شوند اشاره کرد. ...

تاریخ انتشار : 1403-02-26