آدرس کلینیک کاشت مو در اصفهان تلفن کلینیک کاشت ابرو سینایار
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت ابرو / مراحل کاشت ابرو به روش FUT؛ قبل و بعد از عمل،برداشت، آماده سازی،طراحی و کاشت

مراحل کاشت ابرو به روش FUT؛ قبل و بعد از عمل،برداشت، آماده سازی،طراحی و کاشت

ابرو یکی از خاص‌ ترین اعضای صورت است که نقش بسیار مهمی در زیبایی صورت دارند. ترمیم و بازسازی ابرو یا کاشت ابرو به منظور پر کردن و یا بهبود شکل ظاهری ابرو به عنوان یک روش دائمی در افرادی که به دلایلی ابرو ندارند و یا ابروهای کم پشت دارند، می باشد. به همین منظور مو از قسمت های دیگر همچون پشت سر، برداشت می شود و در ناحیه کم پشت و خالی انتقال می یابد. کاشت ابرو به روش‌های متعددی انجام می‌گیرد که بسته به نیاز بیمار و تشخیص پزشک یکی از روش‌ ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاشت ابرو به روش fut یکی از روش‌های قدیمی جهت بهبود و ترمیم ریزش ابرو یا کم پشتی ابرو محسوب می‌شود. پزشک با برش نواری باریک از بانک مو (پشت سر) فولیکول‌ های سالم و با کیفیت را از زیر میکروسکوپ جدا می‌ کند. سپس فولیکول یا گرافت‌ ها را در ناحیه مورد نظر می‌ کارد. با این روش شما قادر هستید تراکم و حجم ابروهای خود را به میزان دلخواه برسانید.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای کاشت ابرو fut

مزایای کاشت ابرو به روش fut عبارتند از:

1- نتایج طبیعی

با استفاده از روش FUT، موهایی که از ناحیه سر جمع‌ آوری می‌شوند، به طور طبیعی در ابروها قرار می‌ گیرند. این باعث می‌ شود که نتیجه نهایی بسیار طبیعی و هماهنگ با سایر موهای ابروها باشد.

2- پوشش بهتر

با جمع‌ آوری فولیکول‌ های مو از ناحیه سر و انتقال آنها به ابروها، تعداد موهای موجود در ابروها افزایش می‌ یابد. این باعث می‌شود که پوشش ابروها بهتر و پر تراکم‌ تر شود و موهای نازک‌ تر را پوشش دهد.

3- ماندگاری بالا

فولیکول‌ ها در ناحیه ابروها همچنان رشد خواهند کرد و موهای جدید و قوی را تولید خواهند کرد.

4- روند سریعتر

روش FUT، برش بزرگی بر روی پوست صورت ایجاد می‌شود که باعث می‌شود فرآیند استخراج و کاشت موها سریعتر انجام شود.

برای آگاهی از نحوه کاشت ابرو به روش FUT فقط در یک جلسه ، روی لینک کلیک کنید.

قبل از عمل

قبل از هرگونه اقدام، مرحله مهمی در کاشت ابرو، مشاوره با پزشک متخصص است. در این مرحله، پزشک وضعیت سلامتی فرد را ارزیابی کرده و آزمایش‌ های لازم را انجام میدهد. در این مرحله فرد میتواند با انتخاب و سلیقه خود مدل کاشت ابروهایش رو با پزشک در میان بگذارد و راهنمایی های لازم را دریافت کند.

کاشت ابرو برو روش FUT

برداشت مو از بانک مو

روش بعدی برداشت مو از بانک مو است. از مراحل مهم در کاشت ابرو به شمار می آید که موهای مورد نیاز برای ایجاد ابروهای جدید را فراهم می‌ کند. در این روش، یک نوار کوچک از پشت سر بیمار برداشت می‌شود. این ناحیه از نظر ژنتیکی معمولاً مقاوم‌ تر به ریزش موها است و به علت ظریف بودن و شباهت به ابروها از این ناحیه برداشت مو میکنند.

آماده سازی گرافت ها

نواری که از پشت سر بیمار برداشت می‌شود، باید مرحله تجزیه و پردازش را طی کند. در این مرحله، بافت نوار با استفاده از میکروسکوپ‌ های با توان بالا به واحدهای فولیکولی تقسیم می‌شود. جداسازی فولیکول‌ ها در اینجا انجام می‌شود که یک فرآیند حساس و حیاتی است. این فولیکول‌ها باید با دقت جدا شوند؛ زیرا آسیب دیدن ساختار طبیعی آنها ممکن است باعث عدم توانایی کاشت آنها شود.

طراحی و کاشت ابرو

در این مرحله حساس و حیاتی از فرآیند کاشت ابرو به روش FUT، پزشک با بهره‌گیری از مدل‌ ها و تجربه فراوان خود، به طراحی دقیق شکل و طرح ابروهای جدید می‌پردازد. این طراحی با هدف هماهنگی با چهره فرد و ایجاد یک ظاهر طبیعی انجام می‌شود. سپس قسمت‌های مورد نظر از ابرو با دقت باز می‌شوند تا به پزشک این امکان را بدهد که گرافت‌ها را با زاویه و عمق مناسب در این نواحی کاشته و شکل دقیق و طبیعی ابروها را ایجاد کند. این مرحله از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است؛ زیرا طراحی دقیق و کاشت صحیح ابروها به طور مستقیم تأثیرگذار در جلب زیبایی و هماهنگی کل چهره دارد.

بعد از عمل

پس از اتمام عمل کاشت ابرو به روش FUT، مراحل مراقبت بسیار حیاتی هستند. در این مرحله، فرد دستورالعمل‌ های مراقبتی را از پزشک دریافت می‌ کند. استفاده از باند و گاز بر روی ابروها به مدت معینی پیشنهاد می‌شود. این اقدامات اولیه در حفظ و حمایت از گرافت‌ های کاشته شده و جلوگیری از هر گونه فشار و تحریک اضافی بر روی ابروها تأثیرگذار است.
همچنین پزشک ممکن است نسخه های دارو یا کرم‌ های خاصی را به فرد دهد تا التهابات کاشت کاهش یابند و فرایند بازسازی به خوبی پیش برود. در این دوره پیگیری، افراد نیاز به دقت در رعایت دستورالعمل‌های پزشکی دارند و هر گونه نگرانی یا علائم غیرمعمول را به پزشک خود گزارش دهند.
معمولاً بیماران بعد از گذشت یک روز به فعالیت های روزانه خود بازمی گردند؛ ولی باید برای به حداقل رساندن تورم در روزهای اول از ورزش های شدید خودداری کنید.
در هفته های اول کاشت به هیچ عنوان خود را در معرض نور خورشید قرار ندهید و از انجام فعالیت هایی که باعث تعریق صورت و ابرو می شود خودداری کنید.

کاندیدای نامناسب کاشت ابرو به روش FUT

کاشت ابرو به روش fut برای تمامی مردان و زنانی که از سلامت جسمی کامل برخوردارند مناسب است. تنها کار ضروری قبل از کاشت ابرو و کاشت مو به روش fut انجام آزمایشات لازم بیش از عمل است. افرادی که دچار بیماری‌ های قارچی، دیابت ، عفونی و پوستی هستند باید در انجام این جراحی دقت کنند و حتماً قبل از عمل با پزشک خود مشورت کنند. در این روش برای برداشت فولیکول‌ ها از ناحیه اهدا یک خط نواری ایجاد می‌ کنند که برای افرادی که مشکلات لخته شدن خون و انعقاد خون دارند مناسب نیست.

معایب کاشت ابرو به روش FUT

1- اسکار و جای زخم

نوار مویی که از سر برداشته می‌شود، ممکن است در نتیجه جراحی، یک اسکار یا خط زخمی را در منطقه برداشت ایجاد کند. این اسکار در زیر پوشش موهای دیگر قرار گرفته و اغلب مخفی می‌ ماند؛ اما با بالا رفتن موها یا کوتاه کردن بیش از حد آن، ممکن است به راحتی مشاهده شود.

2- محدودیت در زاویه و جهت موها

در کاشت ابرو به روش FUT، زاویه و جهت کاشت موها به دقت مشخص می‌ شود. این ممکن است محدودیت‌ هایی در طراحی و شکل ابرو ایجاد کند و اگر زیاد از شیب و زاویه آنها متغیر باشد، نتیجه نهایی ظاهری طبیعی نخواهد داشت.

هزینه کاشت ابرو به روش fut

نمی‌ توان برای هر فردی یک قیمت مشخص تعیین نمود؛ زیرا هزینه به عوامل مختلفی بستگی دارد. مانند:

عوارض کاشت ابرو

برای آشنایی با بهترین کلینیک و مرکز کاشت ابرو در اصفهان ، روی لینک کلیک کنید.


آدرس : اصفهان ، خیابان شیخ صدوق شمالی ، نبش کوچه 41
تلفن : 36640008

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به کاشت مو، ابرو، ریش و سبیل و همچنین مطالب مرتبط با زیبایی، مراقبت و نگهداری از پوست، مو و ابرو را در بخش مقالات بخوانید

تزریق چربی به صورت و بدن چند سال دوام دارد؟تزریق چربی به صورت و بدن چند سال دوام دارد؟

ماندگاری تزریق چربی تا سالیان زیادی به طول می انجامد.اما نکاتی وجود دارد که در میزان ماندگاری تزریق چربی تاثیر گذار است .در این بحث به آنها می پردازیم ...

تاریخ انتشار : 1403-02-26

جوانسازی پشت دست و انگشتان با تزریق چربیجوانسازی پشت دست و انگشتان با تزریق چربی

تزریق چربی به پشت دست یکی از روش‌ های بسیار نوین برای جونسازی دست ها می باشد . در این روش چربی از ران ، شکم و باسن گرفته و تزریق می شود . ...

تاریخ انتشار : 1403-02-26

تزریق چربی به صورت و بدن چه عوارضی دارد؟تزریق چربی به صورت و بدن چه عوارضی دارد؟

از عوارض تزریق چربی می ‌توان به عوارض کوتاه مدت و بلند مدت که در ناحیه تزریق و عوارضی که در ناحیه استخراج چربی ایجاد می‌ شوند اشاره کرد. ...

تاریخ انتشار : 1403-02-26