آدرس کلینیک کاشت مو در اصفهان تلفن کلینیک کاشت ابرو سینایار
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت ابرو / بهترین کلینیک و مرکز کاشت ابرو در اصفهان کجاست؟

بهترین کلینیک و مرکز کاشت ابرو در اصفهان کجاست؟

آنچه در این مطلب میخوانید

ابروها یکی از خاص‌ ترین اعضای صورت است که نقش بسیار مهمی در زیبایی صورت دارند. ترمیم و بازسازی ابرو یا کاشت ابرو به منظور پر کردن و یا بهبود شکل ظاهری ابرو به عنوان یک روش دائمی در افرادی که به دلایلی ابرو ندارند و یا ابروهای کم پشت دارند، می باشد. به همین منظور مو از قسمت های دیگر همچون پشت سر، برداشت می شود و در ناحیه کم پشت و خالی انتقال می یابد. کاشت ابرو به روش‌های متعددی انجام می‌گیرد که بسته به نیاز بیمار و تشخیص پزشک یکی از روش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاشت ابرو یا هر عمل زیبایی دیگری، حساسیت بالایی دارد؛ چراکه نتیجه آن مستقیماً روی ظاهر افراد تأثیر می‌گذارد. به همین دلیل اولین کاری که باید انجام دهید، این است که به دنبال بهترین و مطمئن‌ ترین کلینیک کاشت ابرو باشید. کاشت ابرو عملی حساس می باشد و باید توسط کلینیک معتبر انجام شود، در غیر این صورت ممکن است مشکلاتی را برای افراد به وجود آورد. یک کلینیک معتبر با در اختیار داشتن تمام شرایط و عوامل مورد نیاز، علاوه بر افزایش موفقیت پیوند، عوارض جانبی کاشت ابرو و در نتیجه دوران نقاهت و زمان بهبودی بعد از پیوند را کاهش می دهد.

مزایای کاشت ابرو

چگونه کلینیک مناسب برای کاشت ابرو پیدا کنیم؟

برای پیدا کردن کلینیک های معتبر کاشت ابرو روش های زیادی وجود دارد، که می توانید از طریق وب سایت های مرجع یا پرسیدن از دوستان و آشنایانی که اقدام به کاشت ابرو کرده اند، آنها را بیابید؛ اما برای مقایسه و انتخاب بهترین کلینیک معیارهایی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. یکی از این عوامل داشتن مجوزهای مربوطه از وزارت بهداشت کشور می باشد و سایر ویژگی های بهترین کلینیک کاشت ابرو عبارتند از:

بهترین کلینیک کاشت ابرو با در اختیار داشتن بهترین پزشکان و متخصصین پیوند مو و ابرو، امکان انتخاب مناسب ترین روش پیوند برای هر کاندید کاشت ابرو را فراهم می کنند. انتخاب روش مناسب از یک سو و توانایی و تخصص پزشک برای انجام موفقیت آمیز این روش از سوی دیگر می تواند منجر به دریافت نتیجه مورد انتظار هر متقاضی باشد. این امر علاوه بر انجام یک پیوند ابروی طبیعی با تراکم بالا، زمان انجام پیوند و بهبودی بعد از آن را نیز کاهش میدهد. نکته مهمی که در بهترین کلینیک کاشت ابرو باید در نظر داشته باشید، حضور متخصص کاشت در تمام مراحل پیوند ابرو و همچنین جلسه مشاوره ابتدایی می باشد.

در روش های نوین کاشت مو و ابرو از ابزارهای بسیار دقیق و پیشرفته استفاده می شود که به دلیل در اختیار داشتن این ابزار کلینیک های معتبر کاشت ابرو می توانند از این روش های غیر جراحی استفاده کنند. روش های جدید کاشت ابرو در کنار حضور پزشکان ماهر، مزایای فراوانی را برای متقاضیان به همراه دارند که شامل به حداقل رساندن درد و عوارض جانبی به همراه نتایج طبیعی با تراکم بسیار بالا می باشد. از آنجایی که ابروها ناحیه حساسی در صورت هستند و همچنین ظرافت آنها نیاز به ابزار ظریفی برای کاشت فولیکول های استخراج شده دارد تا هیچ نشانه ای از زخم و اسکار در ابروها باقی نماند.

یک کلینیک تخصصی کاشت مو و ابرو که محبوبیت و شهرت خوبی در این زمینه دارد، قطعاً نیاز به داشتن سابقه خوبی در دریافت نتایج پیوند ابرو دارد. ارائه نمونه کاشت در هر بخش و به هر وسعت در نواحی ابرو، مشاهده نتیجه و مقایسه تصاویر قبل و بعد از پیوند آنها می تواند نشانگر انتخاب درست روش، پیوند حرفه ای و نتیجه موفقیت آمیز برای متقاضیان کاشت ابرو باشد.

بهترین مرکز کاشت ابرو در اصفهان

ویژگیهای بهترین کلینیک کاشت ابرو در اصفهان

کلینیک مناسب برای کاشت ابرو باید فضای کافی داشته باشد. علاوه ‌بر داشتن فضای مناسب، استفاده از تجهیزات و امکانات مدرن و پیشرفته هم اهمیت بسیار زیادی دارد. همچنین کلینیک‌های مدرن و معتبر، دارای اتاق‌های VIP و مجزا برای انجام مراحل برداشت و کاشت ابرو هستند. هر چقدر این ویژگی‌ها و امکانات در کلینیک کاشت ابرو وجود داشته باشد، نتیجه عمل بهتر خواهد شد.

کاشت ابرو باید در محیطی کاملاً سالم و بهداشتی انجام شود. هر چقدر محیط ناسالم و غیربهداشتی باشد، احتمال انتقال انواع ویروس، باکتری، عفونت و … وجود خواهد داشت. کلینیک کاشت ابرو مناسب، باید دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت در خصوص رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی باشد. در صورتی که یک کلینیک پروتکل‌ های بهداشتی را به خوبی رعایت کند، گزینه مناسبی برای انتخاب خواهد بود.

همانطور که اشاره کردیم، فعالیت‌ های زیبایی با توجه به این که مستقیماً روی ظاهر افراد تأثیرگذار هستند، حساسیت بسیار بالایی دارند. به همین دلیل انتخاب متخصص در دستیابی به نتیجه دلخواه اهمیت پیدا می‌کند. متخصص کاشت ابرو باید با توجه به ساختار صورت فرد اقدام به طراحی خط ابرو کند. علاوه‌بر این تیم پزشکی باید تجربه کافی در این زمینه را داشته باشند؛ در غیر این صورت الگوی چهره فرد جذابیت لازم را نخواهد داشت.

یکی از ویژگی‌هایی که یک کلینیک کاشت ابرو باید داشته باشد، پشتیبانی مناسب قبل و بعد عمل است. منظور از پشتیبانی قبل از کاشت ابرو، مشاوره در خصوص روش‌های انجام عمل و آگاه‌ سازی فرد است. پشتیبانی بعد از عمل هم در مورد راهنمایی و ارائه دستورالعمل‌های نگهداری است. کلینیک‌هایی که خدمات مناسبی ارائه می‌دهند از مشاوران باتجربه برای پاسخگویی به مراجعه‌ کنندگان استفاده می‌ کنند. در صورتی که کلینیک موردنظر فاقد پشتیبانی مناسب باشد، بهتر است قید آن را بزنید.

جراحی که کاشت ابرو را در کلینیک انجام می‌دهد، باید دارای سابقه یا تجربه کاری بالایی باشد. هر چقدر تجربه کاری جراح و تیم پزشکی کلینیک بالا باشد، نتیجه کاشت ابرو هم بهتر خواهد بود. در نقطه مقابل اگر تیم پزشکی تجربه لازم را نداشته باشد، مشکلات زیادی بوجود خواهد آمد و به نتیجه دلخواه هم نخواهید رسید.

شما باید به دنبال انتخاب کلینیکی باشید که کاشت ابرو را ضمانت می‌ کند. به این ترتیب خیال شما تا حدود زیادی بابت دستیابی به نتیجه دلخواه راحت می‌شود. همچنین در صورت نرسیدن به نتیجه دلخواه می‌توانید مراحل قانونی را طی کنید. معمولاً کلینیک‌ هایی که کاشت ابرو را تضمین می‌کنند، نتایج خوبی را هم ارائه می‌دهند.

کاشت ابرو برای چه افرادی مناسب است؟

مراحل کاشت ابرو

کاشت ابرو مراحل بسیاری دارد که در زیر هر کدام از مراحل را به اختصار شرح دادیم:

معمولاً در این مرحله از متقاضی درخواست می‌کنیم تا شکل ابروی دلخواه خود را روی صورت ترسیم کند. سپس جراح با بررسی طرح دلخواه بیمار و اندازه‌ گیری مختلف، طرح را زیباسازی کرده و تلاش می‌کند تا تقارن بین ابروها رعایت شود.

برای کاشت ابرو معمولاً از ناحیه‌ی پشت سر، پشت گوش یا پایین گردن به عنوان بانک مو یا ناحیه احیا کننده استفاده می‌ شود.

بعد از استخراج گرافت‌ ها، کادر درمانی به آماده‌سازی گرافت‌ ها در زیر میکروسکوپ، برای انجام کاشت مشغول شده و محصول کار خود را به جراح ارائه می‌دهند. جراح متخصص پیش از این که شروع به کاشت موها کند، محل ابروها را با بی‌حسی موضعی، کاملاً بی‌حس می‌کند. با استفاده از همان تیغ‌های بسیار ریز (که قطری بین 0.5 تا 0.7 میلی‌متر دارند) سوراخ‌هایی در طرح از پیش تعیین شده‌ی ابرو ایجاد و گرافت‌ها را درون آن قرار می‌دهد. در این مرحله باید به جهت رشد موها و همچنین زاویه‌ی آنها نسبت به پوست دقت شود. اگر جراح از تجربه و مهارت کافی در کاشت گرافت‌ها برخوردار نباشد، نتیجه‌ی کاشت ابرو غیرطبیعی و نامطلوب خواهد شد.

قیمت و هزینه ی کاشت ابرو در اصفهان

شما می توانید برای هماهنگی و کسب اطلاعات کاشت مو در کلینیک مجهز و با سابقه سینایار در اصفهان ، از طریق تماس با شماره 09109105484 اقدام فرمایید.


آدرس : اصفهان ، خیابان شیخ صدوق شمالی ، نبش کوچه 41
تلفن : 36640008

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به کاشت مو، ابرو، ریش و سبیل و همچنین مطالب مرتبط با زیبایی، مراقبت و نگهداری از پوست، مو و ابرو را در بخش مقالات بخوانید

تزریق چربی به صورت و بدن چند سال دوام دارد؟تزریق چربی به صورت و بدن چند سال دوام دارد؟

ماندگاری تزریق چربی تا سالیان زیادی به طول می انجامد.اما نکاتی وجود دارد که در میزان ماندگاری تزریق چربی تاثیر گذار است .در این بحث به آنها می پردازیم ...

تاریخ انتشار : 1403-02-26

جوانسازی پشت دست و انگشتان با تزریق چربیجوانسازی پشت دست و انگشتان با تزریق چربی

تزریق چربی به پشت دست یکی از روش‌ های بسیار نوین برای جونسازی دست ها می باشد . در این روش چربی از ران ، شکم و باسن گرفته و تزریق می شود . ...

تاریخ انتشار : 1403-02-26

تزریق چربی به صورت و بدن چه عوارضی دارد؟تزریق چربی به صورت و بدن چه عوارضی دارد؟

از عوارض تزریق چربی می ‌توان به عوارض کوتاه مدت و بلند مدت که در ناحیه تزریق و عوارضی که در ناحیه استخراج چربی ایجاد می‌ شوند اشاره کرد. ...

تاریخ انتشار : 1403-02-26