آدرس کلینیک کاشت مو در اصفهان تلفن کلینیک کاشت ابرو سینایار
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق بوتاکس / درمان خطوط پنجه کلاغی دور چشم با تزریق بوتاکس

درمان خطوط پنجه کلاغی دور چشم با تزریق بوتاکس

چشم ها علاوه بر اهمیتی که در بینایی دارند، یکی از شاخصه ‌های زیبایی به‌ شمار می‌آیند که پوست آنها نسبت به قسمت های دیگر بدن حساس تر و ظریف تر است و بیشتر دچار آسیب می شود. چین و چروک دور چشم یکی از اصلی ترین مشکلاتی است که می تواند سن را بالاتر نشان داده و موجب کاهش زیبایی و جذابیت فرد شود. خطوط پنجه کلاغی اصطلاحاً به خطوط و چین و چروک هایی گفته می شود که در اطراف چشم ها نمایان می شوند و در مواقعی نظیر لبخند زدن و سایر حرکات انقباضی صورت قابل مشاهده هستند. بوتاکس دور چشم یکی از روش‌های قدیمی و پرطرفدار جوانسازی صورت است که برای رفع خطوط دور چشم استفاده می شود و به کاهش چین های این نواحی کمک می کند. زمانی که بوتاکس به قسمت مورد نظر تزریق می شود، سیگنال های عصبی توسط سم بوتولینیوم غیر فعال می شود و از حرکات عضلات جلوگیری می شود و عضله دیگر نمی تواند حرکت داشته باشد. در نتیجه عضلات شل می شود و چین و چروک های پوستی رفع خواهد شد.

آنچه در این مطلب میخوانید

نحوه تزریق بوتاکس دور چشم

پزشک قبل از تزریق بوتاکس صورت شما را کاملاً تمیز می کند و سپس با استفاده از یک سوزن بسیار ظریف سم بوتولینوم را به ماهیچه های صورت تزریق می نماید. بسته به ناحیه ای که قرار است تحت درمان قرار بگیرد، از شما خواسته می شود تا عضلات صورت خود را حرکت دهید. از این طریق پزشک بهتر خواهد توانست مکان صحیح برای تزریق را پیدا کند. تزریق به طور معمول حدود 10 دقیقه به طول می انجامد.

مراقبت های قبل و بعد از تزریق بوتاکس دور چشم

درمان خطوط پنجه کلاغی با تزریق بوتاکس

بوتاکس دور چشم چند روز بعد اثر می کند؟

تأثیر بوتاکس برای رفع خطوط دور چشم، 3 الی 4 روز پس از تزریق آغاز می شود و حداکثر تا 2 هفته طول می کشد که نتیجه نهایی مشخص گردد.

آیا تزریق بوتاکس دور چشم دردناک است؟

به طور طبیعی تزریق بوتاکس برای چشم کمی درد دارد و قابل تحمل بودن یا نبودن این درد بستگی به آستانه درد و تحمل شما بستگی دارد. اگر شما دچار اضطراب و ترس از درد بوتاکس هستید می توانید با پزشک خود در میان بگذارید و با مشاوره پزشک یک ساعت قبل از مراجعه از استامینوفن و یا کرم های بی حسی برای کاهش درد استفاده نمایید.

افراد مناسب برای تزریق بوتاکس دور چشم

از جمله بهترین کاندیدها برای جراحی زیبایی بوتاکس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مدت ماندگاری بوتاکس دور چشم

اینکه اثرات بوتاکس تا چه زمانی باقی می‌ مانند، به عوامل مختلفی بستگی دارد، به عنوان مثال سن متقاضی، نوع پوست، میزان اثرگذاری فعالیت عضلات بر روی پوست، برند بوتاکس مورد استفاده و دوز تزریق از مهم‌ترین عوامل مؤثر بر این موضوع هستند. با توجه به همه این موارد می‌ توان میزان ماندگاری بوتاکس را از 3 تا 6 ماه متغیر دانست.

عوارض بوتاکس دور چشم

در ادامه عوارض بوتاکس پیشانی و دور چشم را بررسی می کنیم :

هزینه بوتاکس دور چشم

هزینه تزریق بوتاکس بر اساس تعداد واحد بوتاکس تزریقی محاسبه می شود. کلینیک انتخابی برای تزریق بوتاکس ، مهارت پزشک متخصص و برند ماده تزریقی نیز در تعیین قیمت تزریق بوتاکس تأثیر دارد.


آدرس : اصفهان ، خیابان شیخ صدوق شمالی ، نبش کوچه 41
تلفن : 36640008

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به کاشت مو، ابرو، ریش و سبیل و همچنین مطالب مرتبط با زیبایی، مراقبت و نگهداری از پوست، مو و ابرو را در بخش مقالات بخوانید

تزریق چربی به صورت و بدن چند سال دوام دارد؟تزریق چربی به صورت و بدن چند سال دوام دارد؟

ماندگاری تزریق چربی تا سالیان زیادی به طول می انجامد.اما نکاتی وجود دارد که در میزان ماندگاری تزریق چربی تاثیر گذار است .در این بحث به آنها می پردازیم ...

تاریخ انتشار : 1403-02-26

جوانسازی پشت دست و انگشتان با تزریق چربیجوانسازی پشت دست و انگشتان با تزریق چربی

تزریق چربی به پشت دست یکی از روش‌ های بسیار نوین برای جونسازی دست ها می باشد . در این روش چربی از ران ، شکم و باسن گرفته و تزریق می شود . ...

تاریخ انتشار : 1403-02-26

تزریق چربی به صورت و بدن چه عوارضی دارد؟تزریق چربی به صورت و بدن چه عوارضی دارد؟

از عوارض تزریق چربی می ‌توان به عوارض کوتاه مدت و بلند مدت که در ناحیه تزریق و عوارضی که در ناحیه استخراج چربی ایجاد می‌ شوند اشاره کرد. ...

تاریخ انتشار : 1403-02-26