آدرس کلینیک کاشت مو در اصفهان تلفن کلینیک کاشت ابرو سینایار
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / بررسی کامل تفاوت ژل و مزوژل

بررسی کامل تفاوت ژل و مزوژل

بدن ما به طور طبیعی با افزایش سن، تغییر می‌کند و این تغییرات ممکن است شامل چین و چروک ‌های جدید روی صورت یا کم حجم شدن صورت باشد. پر کننده های پوستی مانند ژل و مزوژل، می توانند به کاهش این علائم پیری کمک کنند و باعث می شوند تا ظاهری شاداب، زیبا و جوان برای پوست صورت ایجاد شود. ایجاد شادابی و طراوت پوست موجب می شود تا روند کاهش سطح کلاژن ، هیالورونیک اسید و الاستین جبران شود. ژل نوعی پرکننده یا فیلر است که به منظور افزایش حجم و کاهش چین و چروک در پوست تزریق می شود. اسید هیالورونیک (HA) یک ماده طبیعی در بدن است که توانایی جذب آب را دارد و به پوست کمک می کند هیدراته و سفت بماند. شکل مصنوعی این ماده در برخی از برندهای درمان های زیبایی تزریقی به نام پرکننده های پوستی استفاده می شود. مزوژل حاوی مواد مغذی، ویتامین‌ها، اسیدهیالورونیک و... می‌باشد که همانند ژل‌های پرکننده به ناحیه‌ی مدنظر تزریق می‌شود با این تفاوت که خاصیت حجم دهی و فرم دهی نداشته و تنها مانند روش مزوتراپی، نتایج جوانسازی پوست و لیفتینگ را به همراه دارد. به طور کلی، ژل ها خاصیت حجم دهی و پر کنندگی ناحیه را دارند، در صورتی که مزوژل ها خاصیت جوانسازی و آبرسانی تخصصی ناحیه را داشته و هیچگونه حجم دهی ایجاد نمی کنند. ماده اصلی تشکیل دهنده ژل و مزوژل ها هیالورونیک اسید می باشد؛ اما قوام آن بسیار متفاوت است .

آنچه در این مطلب میخوانید

تفاوت کاربردهای ژل و مزوژل

کاربردهای مزوژل

کاربردهای ژل

تفاوت ژل و مزوژل

مقایسه مزایای ژل و مزوژل

مزایای مزوژل

مزایای ژل

نحوه تزریق ژل و مزوژل

تزریق مزوژل، دردی قابل تحمل دارد؛ اما پزشک برای افرادی که آستانه تحمل پایین‌تری دارند از داروهای بی‌ حسی موضعی استفاده می‌ کند. بعد از بی‌ حس کردن ناحیه تزریق دوز مناسبی از مزوژل به ناحیه تزریق می‌شود و متقاضی بدون نیاز به استراحت می‌تواند به منزل خود برگردد.
قبل از تزریق ژل ، ناحیه تمیز می‌شود و ممکن است یک بیحسی موضعی برای بیحس کردن عصب این ناحیه اعمال شود. بسیاری از ژل‌ های تزریقی حاوی لیدوکائین (بی‌ حس کننده خفیف) هستند که به کاهش ناراحتی در طول و بعد از درمان کمک می‌ کند. سپس متخصص، میزان دقیقی از ژل را به زیر پوست تزریق می‌کند.

ماندگاری ژل و مزوژل

ژل ها معمولاً بعد از گذشت 6 ماه الی 2 سال ( بستگی به برند استفاده شده) کاملاً جذب پوست میشوند و اثری از آنها باقی نمیماند.
مزوژل یک تکنیک دائمی نیست و نتایج حاصل از این تزریق پس از مدت 6 الی 9 ماه از بین می رود.
تفاوت ژل و مزوژل در مراقبت های قبل و بعد

مراقبت های قبل از تزریق ژل

مراقبت های بعد از تزریق ژل

مراقبتهای بعد از مزوژل

عوارض ژل و مزوژل

عوارض مزوژل

عوارض ژل

مقایسه هزینه ژل و مزوژل

هزینه مزوژل

ازجمله عوامل مؤثر در قیمت مزوژل‎ عبارتند از:

هزینه ژل

برای برآورد هزینه تزریق باید فاکتورهای مختلفی را در نظر گرفت، به همین دلیل نمی‌توان یک قیمت مشخص و واحدی را برای آن بیان کرد. این عوامل می تواند مواردی چون :

در کلینیک تخصصی و مدرن سینا یار علاوه بر کاشت مو و کاشت ابرو کلیه خدمات زیبایی و جوانسازی پوست از جمله لیزر موهای زائد ، تزریق بوتاکس ، تزریق ژل و چربی و خدمات دیگر به روز دنیا قابل انجام است .


آدرس : اصفهان ، خیابان شیخ صدوق شمالی ، نبش کوچه 41
تلفن : 36640008

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به کاشت مو، ابرو، ریش و سبیل و همچنین مطالب مرتبط با زیبایی، مراقبت و نگهداری از پوست، مو و ابرو را در بخش مقالات بخوانید

تزریق چربی به صورت و بدن چند سال دوام دارد؟تزریق چربی به صورت و بدن چند سال دوام دارد؟

ماندگاری تزریق چربی تا سالیان زیادی به طول می انجامد.اما نکاتی وجود دارد که در میزان ماندگاری تزریق چربی تاثیر گذار است .در این بحث به آنها می پردازیم ...

تاریخ انتشار : 1403-02-26

جوانسازی پشت دست و انگشتان با تزریق چربیجوانسازی پشت دست و انگشتان با تزریق چربی

تزریق چربی به پشت دست یکی از روش‌ های بسیار نوین برای جونسازی دست ها می باشد . در این روش چربی از ران ، شکم و باسن گرفته و تزریق می شود . ...

تاریخ انتشار : 1403-02-26

تزریق چربی به صورت و بدن چه عوارضی دارد؟تزریق چربی به صورت و بدن چه عوارضی دارد؟

از عوارض تزریق چربی می ‌توان به عوارض کوتاه مدت و بلند مدت که در ناحیه تزریق و عوارضی که در ناحیه استخراج چربی ایجاد می‌ شوند اشاره کرد. ...

تاریخ انتشار : 1403-02-26