آدرس کلینیک کاشت مو در اصفهان تلفن کلینیک کاشت ابرو سینایار
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / هایفوتراپی چیست؛ کاربردها، مزایا، ماندگاری و هزینه

هایفوتراپی چیست؛ کاربردها، مزایا، ماندگاری و هزینه

افزایش سن ، باعث شل شدن و افتادگی پوست و ضعیف شدن عضلات می‌ شود، در نتیجه شل شدن صورت یکی از پی‌ آمدهای ناگزیر افزایش سن است که به دنبال آن زیر چشم‌ ها گود می‌ رود، گونه‌ ها برجستگی و شادابی خود را از دست می‌دهد، خط لبخند در اطراف بینی و دهان و خط اندوه دور لب جلب توجه می‌ کند و غبغب بزرگ و افتاده سن را بیشتر نشان می‌دهد. هایفوتراپی یکی از روش های جوانسازی و زیبا سازی پوست است که میتواند جایگزین جراحی لیفت صورت شود. افرادی که نمیخواهند خطرات ناشی از جراحی های لیفت صورت را تجربه کنند،‌ میتوانند از مزایای هایفوتراپی بهره مند شوند؛ اما در موارد افتادگی شدید پوست نمیتواند چندان مؤثر باشد. در هایفوتراپی از امواج فراصوت (Ultrasound) شبیه به سونوگرافی استفاده میشود. روش درمانی در هایفوتراپی کاملاً غیر تهاجمی بوده و تنها با تحریک و افزایش تولید کلاژن در لایه های عمیق پوست ، موجب بازسازی سلول های آسیب دیده و رشد سلول های جدید در پوست میشود.

آنچه در این مطلب میخوانید

هایفوتراپی چیست؟

در روش هایفوتراپی از اولتراسوند برای حرارت دهی لایه های عمقی پوست استفاده می شود. حرارت ایجاد شده باعث تخریب سلول های پوستی ناحیه مورد نظر می شود و بدن هم سعی در ترمیم این آسیب دیدگی خواهد داشت. جهت طی شدن این روند، بدن کلاژن (ماده ای است که به پوست ساختار و استحکام می دهد) تولید می کند تا به رشد مجدد سلول ها کمک شود. امروزه از این روش برای سیستم درمانی نیز استفاده می کنند، به صورتی که انرژی مافوق صوت به روش غیر تهاجمی گرما را تولید کرد و آن را به لایه های تحتانی پوست می رساند؛ در نتیجه این گرما منجر به تحریک سلول های زیرین پوست شده و کلاژن مورد نیاز را تولید می نمایند. نتیجه این کار باعث زیبا و جوانسازی پوست می شود.

کاربردهای هایفوتراپی

انواع دستگاههای هایفوتراپی

همه چیز درباره هایفوتراپی

مزایای هایفوتراپی

روش درمانی هایفو یکی از پیشرفته‌ترین روش‌های بدون جراحی و غیرتهاجمی لیفت صورت است و مزایای زیادی دارد. برخی از آنها عبارت‌اند از:

روش انجام هایفوتراپی

هایفوتراپی طبق مراحل زیر انجام می‌شود:

مراقبتهای بعد از هایفوتراپی

هایفوتراپی مناسب چه کسانی است؟

هایفوتراپی مناسب چه کسانی نیست؟

هایفوتراپی در چند جلسه انجام می‌ شود؟

تعداد جلسات هایفو به تشخیص پزشک و میزان افتادگی پوست بستگی دارد. برای بسیاری از افراد با افتادگی‌های خفیف یک جلسه درمان کفایت می‌کند؛ اما برخی افراد به تعداد جلسات بیشتری نیاز دارند. پزشک ممکن است، تا 3 جلسه درمان برای شخص توصیه کند.

سن مناسب برای انجام هایفوتراپی

بهترین سن برای هایفوتراپی بین 30 تا 50 سالگی می باشد و کمتر یا بیشتر از این سن را توصیه نمی‌کنند. با توجه به نوع پوست و مشکلات پوستی پزشک متخصص می تواند در مورد استفاده از روش‌ های نوین زیبایی در سنین مختلف نظر خود را اعمال نماید.

ماندگاری هایفوتراپی

حداقل زمان دوام و ماندگاری پوست پس از هایفو یک سال خواهد بود. در برخی موارد و با رسیدگی و مراقبت فرد از پوست، این مدت زمان به دو سال نیز افزایش می یابد.

هزینه هایفوتراپی

هزینه هایفوتراپی به عوامل مختلفی بستگی دارد و به همین دلیل ممکن است این هزینه در افراد مختلف متفاوت باشد. برخی از فاکتورهای مؤثر بر روی هزینه هایفو شامل وضعیت و شرایط پوستی، تعداد جلسات مورد نیاز و … می ‌‎باشد.

عوارض هایفوتراپی

در کلینیک تخصصی و مدرن سینا یار علاوه بر کاشت مو و کاشت ابرو کلیه خدمات زیبایی و جوانسازی پوست از جمله لیزر موهای زائد ، تزریق بوتاکس ، تزریق ژل و چربی و خدمات دیگر به روز دنیا قابل انجام است .


آدرس : اصفهان ، خیابان شیخ صدوق شمالی ، نبش کوچه 41
تلفن : 36640008

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به کاشت مو، ابرو، ریش و سبیل و همچنین مطالب مرتبط با زیبایی، مراقبت و نگهداری از پوست، مو و ابرو را در بخش مقالات بخوانید

تزریق چربی به صورت و بدن چند سال دوام دارد؟تزریق چربی به صورت و بدن چند سال دوام دارد؟

ماندگاری تزریق چربی تا سالیان زیادی به طول می انجامد.اما نکاتی وجود دارد که در میزان ماندگاری تزریق چربی تاثیر گذار است .در این بحث به آنها می پردازیم ...

تاریخ انتشار : 1403-02-26

جوانسازی پشت دست و انگشتان با تزریق چربیجوانسازی پشت دست و انگشتان با تزریق چربی

تزریق چربی به پشت دست یکی از روش‌ های بسیار نوین برای جونسازی دست ها می باشد . در این روش چربی از ران ، شکم و باسن گرفته و تزریق می شود . ...

تاریخ انتشار : 1403-02-26

تزریق چربی به صورت و بدن چه عوارضی دارد؟تزریق چربی به صورت و بدن چه عوارضی دارد؟

از عوارض تزریق چربی می ‌توان به عوارض کوتاه مدت و بلند مدت که در ناحیه تزریق و عوارضی که در ناحیه استخراج چربی ایجاد می‌ شوند اشاره کرد. ...

تاریخ انتشار : 1403-02-26