آدرس کلینیک کاشت مو در اصفهان تلفن کلینیک کاشت ابرو سینایار
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزر موهای زائد / مناطق قابل لیزر کردن موهای زائد برای خانم ها و آقایان

مناطق قابل لیزر کردن موهای زائد برای خانم ها و آقایان

موهای زائد بدن اصولاً پر تراکم و ضخیم هستند و تأثیری منفی بر جذابیت ظاهری دارند. در حقیقت تمایل به حذف و برداشتن موهای بدن و صورت با روش‌ های مختلف، امری متداول می باشد که در همین راستا انواع روش ها و محصولات حذف موهای زائد ارائه شده است. از میان محصولاتی که برای از بین بردن مو ارائه شده اند، پس از دوره ای چند روزه، رویش مجدد را شاهد هستیم؛ اما تکنولوژی لیزر، به عنوان شیوه ی اصلاح دائم موهای زائد بدن و صورت معرفی می شود که امروزه بسیار پرطرفدار می باشد. لیزر از امواج نوری تشکیل شده است که وقتی به پوست تابیده می‌شوند، باعث افزایش دمای فولیکول مو و در نتیجه از بین رفتن ریشه مو می‌ گردد. افراد می‌ توانند این تکنیک را در بخش‌ های مختلفی از بدن خود انجام بدهند.

آنچه در این مطلب میخوانید

فواید لیزر موهای زائد

نواحی لیزر بدن

لیزر موهای زائد برای خانمها و آقایان

چه نقاطی از بدن را نباید لیزر کرد؟

لیزر فول بادی

لیزر فول بادی به معنای لیزر موهای زائد نواحی از بدن است که معمولاً شامل برداشتن مو از نواحی مانند پاها، دست، زیر بغل و ناحیه بیکینی است.

لیزر توتال بادی

توتال بادی در زمینه درمان‌ های پزشکی و زیبایی، کل بدن به درمان‌هایی اطلاق می‌شود که بر کل بدن، از جمله صورت و بدن تمرکز دارند. این نوع درمان برای دستیابی به یک نتیجه جامع تر و فراگیرتر در لیزر موهای زائد است.

نحوه تاثیر لیزر بر موهای زائد

عملکرد لیزر موهای زائد به این صورت است که لیزر، روی ملانین‌های موجود در ریشه مو متمرکز شده و روی آن ناحیه تأثیر می‌گذارد و نهایتاً منجر به نابود شدن ریشه‌ی مو می‌گردد. نور لیزر هر چیزی که تیره‌ رنگ باشد را حرارت داده و می‌سوزاند. با حرارت دادن و سوزاندن موی تیره‌رنگ داخل فولیکول مو، خود فولیکول نیز آسیب می‌بیند و از بین می‌رود. هرکدام از موهای بدن ما دارای یک چرخه‌ی رشد و استراحت هستند. در یک زمان مشخص اکثر موهای بدن ما در فاز استراحت هستند و تعداد کمی از آنها در فاز رشد هستند. اگر هنگام لیزر موهای زائد، فولیکول مو در فاز استراحت باشد، اشعه لیزر بر آن اثری ندارد، به همین دلیل است که برای از بین بردن تمامی ‌موها به چندین جلسه درمان با لیزر، با فاصله های زمانی مشخص نیاز است. با هر جلسه رفع موهای زائد تعدادی از فولیکول‌ های فعال مو سوخته می‌شوند و بالاخره پس از مدتی تمامی‌ موها از بین می‌روند.

تاثیر لیزر موی زائد روی قسمت های مختلف بدن

لیزر موهای زائد با هدف قرار دادن پرتو لیزر در فولیکول های مو عمل می کند. پرتو لیزر به رنگدانه های ملانین در فولیکول های مو نفوذ کرده و انرژی گرمایی تولید می کند. این انرژی گرمایی فولیکول های مو را از بین می برد و از رشد مجدد مو جلوگیری می کند. فرآیند لیزر موهای زائد به نحوی طراحی شده که گرمای حاصل از لیزر فقط به فولیکول‌ها آسیب برساند و این آسیب به پوست وارد نشود.

در کلینیک تخصصی و مدرن سینا یار علاوه بر کاشت مو و کاشت ابرو کلیه خدمات زیبایی و جوانسازی پوست از جمله لیزر موهای زائد ، تزریق بوتاکس ، تزریق ژل و چربی و خدمات دیگر به روز دنیا قابل انجام است .


آدرس : اصفهان ، خیابان شیخ صدوق شمالی ، نبش کوچه 41
تلفن : 36640008

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به کاشت مو، ابرو، ریش و سبیل و همچنین مطالب مرتبط با زیبایی، مراقبت و نگهداری از پوست، مو و ابرو را در بخش مقالات بخوانید

تزریق چربی به صورت و بدن چند سال دوام دارد؟تزریق چربی به صورت و بدن چند سال دوام دارد؟

ماندگاری تزریق چربی تا سالیان زیادی به طول می انجامد.اما نکاتی وجود دارد که در میزان ماندگاری تزریق چربی تاثیر گذار است .در این بحث به آنها می پردازیم ...

تاریخ انتشار : 1403-02-26

جوانسازی پشت دست و انگشتان با تزریق چربیجوانسازی پشت دست و انگشتان با تزریق چربی

تزریق چربی به پشت دست یکی از روش‌ های بسیار نوین برای جونسازی دست ها می باشد . در این روش چربی از ران ، شکم و باسن گرفته و تزریق می شود . ...

تاریخ انتشار : 1403-02-26

تزریق چربی به صورت و بدن چه عوارضی دارد؟تزریق چربی به صورت و بدن چه عوارضی دارد؟

از عوارض تزریق چربی می ‌توان به عوارض کوتاه مدت و بلند مدت که در ناحیه تزریق و عوارضی که در ناحیه استخراج چربی ایجاد می‌ شوند اشاره کرد. ...

تاریخ انتشار : 1403-02-26