آدرس کلینیک کاشت مو در اصفهان تلفن کلینیک کاشت ابرو سینایار
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزر موهای زائد / درباره لیزر موهای زائد بیکینی بیشتر بدانید

درباره لیزر موهای زائد بیکینی بیشتر بدانید

یکی از مهم ترین دغدغه های خانم ها از گذشته تا به الان از بین بردن موهای زائد بوده است. که از روش های مختلفی برای از بین بردن آن ها استفاده می کردند. در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی دیگر از بین بردن موهای زائد معضل به حساب نمی آید و با استفاده از لیزر می توان از شر تمام موهای زائد اعم از موهای بیکینی خلاص شد.
با توجه به اینکه لیزر موهای زائد یک روش پزشکی می باشد و به این صورت می باشد که از یک پرتو متمرکز نور (لیزر) ، نوری ساطع می شود که توسط رنگدانه (ملانین) موجود در مو جذب می شود. انرژی نور به گرما تبدیل می‌شود که به کیسه های لوله ‌ای شکل درون پوست (فولیکول‌ های مو) که مو تولید می‌ کنند آسیب می‌ رساند. این آسیب رشد مو در آینده را مهار یا به تاخیر می اندازد.
نتیجه گیری از این روش بسته به هر فرد متفاوت می باشد و ممکن است در برخی از افراد موها کاملا حذف می شود در برخی از افراد موها کم شده و تارها نازک می شود . اما باید بدانید که لیزر موهای زائد منجر به حذف دائمی موهای زائد نمی شود. اما به طور موثر رشد مو را برای دوره های طولانی به تاخیر می اندازد.

آنچه در این مطلب میخوانید

مراحل انجام ایزر موهای زائد بیکینی

عوارض لیزر موهای زائد واژن

لیزر موهای زائد بیکینی

ناحیه بیکینی در لیزر موهای زائد دقیقا کجاست؟

به بخشی از ناحیه تناسلی خانم‌ ها که با لباس زیر پوشانده شده و کمی خارج از آن را بیکینی می‌ گویند. خط باسن به هیچ عنوان در لیزر موهای زائد جز بیکینی محسوب نمی‌شود.

آیا لیزر موهای زائد بیکینی باعث نازایی میشود؟

با توجه به تحقیقات کاملی که یکی از متخصصان پوست و مو از دانشکده پزشکی دانشگاه نیویورک در رابطه با تأثیر لیزر بر ناباروری انجام داده هدف لیزر موهای زائد رنگدانه های موجود در پوست می باشد . که تنها کمتر از یک میلی متر در پوست نفوذ می کند، بنابراین هیچ راهی برای لیزرهای این دستگاه ها برای رسیدن به تخمدان های بیمار وجود ندارد. و جای هیچ نگرانی برای انجام لیزر موهای زائد بیکینی وجود ندارد

نحوه خوابیدن برای لیزر بیکینی

به طور کای نحوه خوابیدن برای لیزر بیکینی نیازمند رعایت نکات خاصی نیست. اما پزشکان توصیه می کنند از شلوار نازک، آزاد و راحت استفاده کنید و مقدار کمی از کرم مرطوب کننده بر روی پوست ناحیه بیکینی بزنید.

فواید و مزایای لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد بیکینی

چه کسانی نباید لیزر موهای زائد بیکینی انجام بدهند؟

توصیه های مهم قبل از انجام لیزر بیکینی

باید بدانید که باید هفته قبل از لیزر بیکینی قسمت مورد نظر را با استفاده از تیغ اصلاح کنید. دقت کنید که استفاده از تیغ، روشی مناسب بوده و شما نمی توانید از سایز لوازم از جمله موم و یا وکس و … استفاده نمایید و استفاده از هرکدام از این روش¬ها خطراتی را در حین درمان برای شما ایجاد خواهد کرد.

آیا لیزر موهای زائد بیکینی ضرر دارد؟

در صورت انجام لیزر در کلینیک های معتبر و انجام آن توسط افراد متخصص هیچ خطری ندارد و بسیار ایمن می باشد. باید گفت که لیزر موهای زائد در هر نقطه‌ای از بدن هیچ گونه آسیبی به اندام‌های داخلی نمی‌ رساند. در واقع عمق نفوذ لیزر در داخل پوست حداکثر 2 تا 3 میلیمتر است. هم چنین طول موج لیزر طوری انتخاب می‌ شود که تنها توسط ملانین‌های مو جذب گردد.

لیزر موهای زائد بیکینی در دوران بارداری

پزشکان توصیه می‌ کنند که از انجام لیزر موهای زائد بیکینی در دوران بارداری خودداری کنید. اگر چه که روش بی‌خطری است، اما در حال حاضر اطلاعات دقیقی از تاثیر لیزر برجنین متولد نشده در دست نیست به همین دلیل بهتر است تا زمان زایمان خود منتظر بمانید و بعد از تولد نوزاد، اقدام به انجام لیزر موهای زائد کنید. بعد از زایمان هم اگر در مورد زمان فرا رسیدن انجام لیزر دچار شک شدید ، از پزشک متخصص کمک بگیرید تا با توجه به تغییرات بدنی شما، زمان به حالت عادی برگشتن هورمون‌ ها را مورد بررسی قرار دهد. در این صورت پوست شما آماده لیزر درمانی خواهد بود. دقت داشته باشید که اگر زخم اپیزیوتومی یا سزارین در بدن شما وجود داشته باشد، این بررسی‌ها اهمیت بیشتری پیدا خواهند کرد.

چند جلسه لیزر موهای زائد بیکینی لازم است؟

تعداد جلسات استاندارد برای لیزر موهای زائد بیکینی شامل شش تا ده جلسه است.
تعداد جلسات مورد نیاز هر شخص بر اساس عوامل بسیاری مانند چرخه ی رشد مو، سطح هورمون ، رنگ پوست و رنگ مو و همچنین ژنتیک فرد به فرد متفاوت است.
بعضی افراد ممکن است به 12 جلسه لیزر هم احتیاج پیدا کنند. در نهایت می توان اینطور بیان کرد که تعداد جلسات مورد نیاز لیزر، به هر شخص بستگی دارد. در رابطه با لیزرناحیه ی بیکینی به دلیل وجود هورمون به جلسات بیشتری نیاز دارد.

آیا بعد از لیزر بیکینی می توان رابطه داشت؟

اگر می خواهید بدانید که شایا می شود بعد از انجام لیزر بیکینی رابطه داشت یا خیر با ید بگوییم که پوست ناحیه بیکینی حساس است و ممکن است بعد از لیزر تحریک شود. پس داشتن رابطه بعد از لیزر توصیه نمیشود زیرا می تواند پوست را بیشتر تحریک کند و خطرعفونت را افزایش دهد.
بهتر است حداقل24 ساعت پس از لیزر بیکینی صبر کنید. و به پوست زمان دهید تا بهبود یابد تا خطر عفونت کاهش یابد. اگر قبل از بهبودی پوست رابطه جنسی دارید، حتما از محصولات بهداشتی برای محافظت از خود در برابر عفونت استفاده کنید.
برای جلوگیری از عفونت بعد از لیزر موهای زائد بیکینی به نکات زیر توجه کنید:
حتما ناحیه لیزر را تمیز و خشک نگه دارید.
از صابون ها یا مواد شوینده خشن استفاده نکنید.
در صورت داشتن تورم یا تحریک شدن ناحیه، از کمپرس سرد استفاده کنید.
در صورت تجربه هرگونه درد، قرمزی یا تورم با پزشک یا تکنسین لیزر موهای زائد تماس بگیرید.

آیا لیزر موهای زائد بیکینی درد دارد؟

لیزر موهای زائد دردناک تر از اپیلاسیون نیست. در صورت داشتن پوست حساس قبل از انجام لیزر از کرم ‌های بی‌ حس ‌کننده‌ ای که وجود دارد استفاده کنید تا تجربه راحت تری داشته باشید.
برای کاهش درد لیزر واژن می توان چند کار انجام داد، مانند:

هزینه لیزر موهای زائد بیکینی یا واژن

خدمات لیزر موهای زائد بیکینی در هر کلینیک با توجه به عواملی مانند هورمون، تهداد جلسات، دستگاه لیزر مورد استفاده و ... متفاوت است.

در کلینیک تخصصی و مدرن سینا یار علاوه بر کاشت مو و کاشت ابرو کلیه خدمات زیبایی و جوانسازی پوست از جمله لیزر موهای زائد ، تزریق بوتاکس ، تزریق ژل و چربی و خدمات دیگر به روز دنیا قابل انجام است .


آدرس : اصفهان ، خیابان شیخ صدوق شمالی ، نبش کوچه 41
تلفن : 36640008

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به کاشت مو، ابرو، ریش و سبیل و همچنین مطالب مرتبط با زیبایی، مراقبت و نگهداری از پوست، مو و ابرو را در بخش مقالات بخوانید

تزریق چربی به صورت و بدن چند سال دوام دارد؟تزریق چربی به صورت و بدن چند سال دوام دارد؟

ماندگاری تزریق چربی تا سالیان زیادی به طول می انجامد.اما نکاتی وجود دارد که در میزان ماندگاری تزریق چربی تاثیر گذار است .در این بحث به آنها می پردازیم ...

تاریخ انتشار : 1403-02-26

جوانسازی پشت دست و انگشتان با تزریق چربیجوانسازی پشت دست و انگشتان با تزریق چربی

تزریق چربی به پشت دست یکی از روش‌ های بسیار نوین برای جونسازی دست ها می باشد . در این روش چربی از ران ، شکم و باسن گرفته و تزریق می شود . ...

تاریخ انتشار : 1403-02-26

تزریق چربی به صورت و بدن چه عوارضی دارد؟تزریق چربی به صورت و بدن چه عوارضی دارد؟

از عوارض تزریق چربی می ‌توان به عوارض کوتاه مدت و بلند مدت که در ناحیه تزریق و عوارضی که در ناحیه استخراج چربی ایجاد می‌ شوند اشاره کرد. ...

تاریخ انتشار : 1403-02-26