آدرس کلینیک کاشت مو در اصفهان تلفن کلینیک کاشت ابرو سینایار
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت ابرو / بهترین روش کاشت ابرو کدام است؟

بهترین روش کاشت ابرو کدام است؟

ابروها جلوه‌ ی بسیاری به چهره‌ ی شما می‌ بخشند و ممکن نیست بتوان صورتی زیبا را بدون ابرو تصور کرد. از همین رو بسیاری از افراد از روش کاشت ابرو برای داشتن چهره‌ ای زیباتر استفاده می‌ کنند. به همین منظور مو از قسمت های دیگر همچون پشت سر، برداشت می شود و در ناحیه کم پشت و خالی انتقال می یابد. کاشت یا پیوند ابرو نتایج دائمی به دنبال داشته و دوره‌ ی نقاهت کوتاهی دارد. با این روش شما قادر هستید تراکم و حجم ابروهای خود را به میزان دلخواه برسانید. انتخاب روش مناسب برای کاشت ابروی طبیعی کاملاً وابسته به نظر پزشک است و تعیین آن هم پس از جلسه مشاوره و انجام معاینات لازم صورت می‌ گیرد. در جلسات مشاوره قبل از کاشت، با توجه به ترکیب چهره و براساس نظر بیمار، طرح و فرم مورد نظر برای کاشت ابرو انتخاب می‌ گردد. پس از انجام این کار، روش مناسب برای انجام عمل کاشت ابرو طبیعی، نیز توسط پزشک و با بررسی‌ های لازم انتخاب می شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای کاشت ابرو

بهترین روش کاشت ابرو

بهترین روش کاشت ابرو برای شما با توجه به شرایط عمومی بدن و انتظار شما از عمل توسط مشاور و متخصص کاشت ابرو انتخاب می‌ شود. برای مثال با توجه به تراکم ابروها، وضعیت بانک مو و … برای فردی روش fue بهترین روش است؛ اما برای فرد دیگری این روش چندان مناسب نیست. برای اینکه بدانید بهترین روش کاشت ابرو برای شما کدام است باید به یک مرکز کاشت ابرو مراجعه کنید تا پس از معاینه دقیق و بررسی وضعیت تراکم موهای ابرو و بانک موی شما بهترین روش را به شما پیشنهاد دهند.

کاشت ابرو بدون برش سر

در این روش، جهت برداشت موهای بانک موی پشت سر تقریباً قسمت زیادی از موهای پشت سر تراشیده شده و با استفاده پانچ به‌ صورت دستی یا دستگاهی ریشه موها به‌ صورت پراکنده از نقاط مختلف ناحیه با موهای تراشیده برداشت می‌شود. این ریشه‌های برداشت شده یا گرافت‌ ها به دو حالت در ناحیه ابرو کاشت می‌ شوند یا به‌صورت بدون دستکاری و ویرایش در ناحیه ابرو کاشت می‌شوند و یا ابتدا تحت پروسه‌ ای به نام جداسازی گرافت، بافت‌ های پیوندی اطراف ریشه زدوده می‌ شود تا گرافت لاغرتر و مناسب‌ تری برای کاشت ظریف و با تراکم بالاتر در ناحیه ابرو فراهم شود.

کاشت ابرو به روش FIT

این روش در واقع قدیمی‌ترین روش پیوند ابرو است که از آن بیشتر برای افزایش تراکم ابرو‌ها استفاده می‌شود. همچنین در این روش احتمال آسیب به فولیکول مو نخواهد بود. در کاشت ابرو به این روش گرافت‌های مو از ناحیه اهدا کننده سر، معمولاً پشت گردن و فاصله بین دو گوش، برداشت شده و سپس زیر میکروسکوپ جداسازی و آماده می‌شوند. در نهایت فولیکول‌ های جداشده در ناحیه ابرو مطابق به مدل مدنظر شما کاشته می‌ شود.

بهترین روش کاشت ابرو

کاشت ابرو به روش Micro FIT

در روش Micro FIT از دستگاه‌های دقیق و ظریف خاصی استفاده شده و کلیه مراحل مشابه با روش FIT، یعنی برداشت گرافت‌ ها به صورت برداشت واحدهای مجزای فولیکولی انجام می‌پذیرد. در روش میکروفیت از دستگاه ظریفی برای برداشت گرافت‌ها استفاده می‌شود. این دستگاه سوراخ‌هایی با قطر 0.6 تا 0.9 میلی‌متر بر روی پوست ایجاد کرده و فولیکول را با استفاده از نیروی مکش از بافت اطراف جدا می‌سازد. سوراخ‌های ایجاد شده به علت دارا بودن اندازه کوچک، خونریزی نداشته و نیازی به بخیه زدن نیز ندارند. استفاده از دستگاه و نیروی مکش برای برداشت گرافت‌ها در کاشت مو Micro FIT در مقایسه با استفاده از ابزارهای جراحی در روش FIT به زمان کمتری احتیاج داشته و از اتلاف وقت جراح جلوگیری می‌کند. فولیکول‌های استخراج شده به روش میکروفیت در ماده‌ای مناسب نگهداری شده و سپس توسط کادر درمان در زیر میکروسکوپ قرار می‌گیرند تا اگر نیاز به آماده سازی دارند، اقدامات لازم صورت گرفته و آماده کاشت شوند. در مرحله بعد پزشک متخصص ناحیه کاشت را به وسیله بی‌حسی موضعی، بی‌ حس کرده و با ابزارهایی مناسب حفره هایی را بر روی پوست ایجاد می‌کند. در نهایت فولیکول‌های آماده شده برای کاشت در داخل حفره‌ها قرار می‌گیرند.

کاشت ابرو به روش SUT

در کاشت ابرو روش SUT، بدون نیاز به جراحی، درد، خونریزی و به صورت مستقیم فولیکول مو در محل بدون مو قرار می‌گیرد. با این روش، زاویه‌ سازی طبیعی ابرو به خوبی انجام می‌ گیرد. کاشت ابرو به روش SUT فقط در یک جلسه انجام می‌شود که در آن ابتدا محل برداشت موهای شخص بی‌حسی موضعی می‌گردد. سپس بعد از اینکه فولیکول‌ ها به صورت تکی جدا شدند، بر روی ابروها بر خط کاشت ابروی طراحی شده کاشته می‌شوند. کاشت ابرو به روش SUT ظاهری طبیعی را برای فرد به ارمغان می‌آورد.

کاشت ابرو به روش FUE

در روش FUE، موهای سر به صورت یک به یک با استفاده از یک وسیله نوک تیز و مخصوص به نام میکروموتور از ناحیه دهنده برداشته می‌ شوند. این موها سپس در ناحیه ابرو کاشته می‌شوند. در این روش از برش و جراحی بزرگی در ناحیه دهنده خودداری می‌شود و این روش برای کاشت ابرو مناسب است.

کاشت ابرو به روش FUT

این یک روش قدیمی است که در آن پزشک از قسمت بانک مو، یک لایه پوست نازک را برداشته و سپس از طریق میکروسکوپ ، پیوند‌ها از روی نوار مو برداشته می‌شوند و کاشت انجام می‌ گیرد.

مراقبت های قبل ازکاشت ابرو

مراقبت های بعد از کاشت ابرو

عوارض کاشت ابرو

یکی از عوارض کاشت ابرو رد پیوند فولیکول توسط بدن است. خطراتی در ارتباط با خود فرآیند جراحی وجود دارد. افراد باید در مورد عوارض جانبی احتمالی با پزشک خود صحبت کنند. عوارض کاشت ابرو عبارت است از :

هزینه کاشت ابرو

هزینه کاشت ابرو بر اساس تعرفه وزارت بهداشت و بر اساس تعداد گرافت‌ های کاشته شده محاسبه می‌شود . از آن طرف که کاشت ابرو یک عمل زیبایی در چهره افراد است ، از حساسیت بالایی برخوردار است . تجربه، دقت ، مهارت و هنر یک متخصص در طراحی ، زاویه دار کردن و تنظیم خواب ابرو از دیگر عوامل مؤثر بر هزینه است.

برای آگاهی از ویژگیهای بهترین کلینیک کاشت ابرو ، روی لینک کلیک کنید.


آدرس : اصفهان ، خیابان شیخ صدوق شمالی ، نبش کوچه 41
تلفن : 36640008

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به کاشت مو، ابرو، ریش و سبیل و همچنین مطالب مرتبط با زیبایی، مراقبت و نگهداری از پوست، مو و ابرو را در بخش مقالات بخوانید

تزریق چربی به صورت و بدن چند سال دوام دارد؟تزریق چربی به صورت و بدن چند سال دوام دارد؟

ماندگاری تزریق چربی تا سالیان زیادی به طول می انجامد.اما نکاتی وجود دارد که در میزان ماندگاری تزریق چربی تاثیر گذار است .در این بحث به آنها می پردازیم ...

تاریخ انتشار : 1403-02-26

جوانسازی پشت دست و انگشتان با تزریق چربیجوانسازی پشت دست و انگشتان با تزریق چربی

تزریق چربی به پشت دست یکی از روش‌ های بسیار نوین برای جونسازی دست ها می باشد . در این روش چربی از ران ، شکم و باسن گرفته و تزریق می شود . ...

تاریخ انتشار : 1403-02-26

تزریق چربی به صورت و بدن چه عوارضی دارد؟تزریق چربی به صورت و بدن چه عوارضی دارد؟

از عوارض تزریق چربی می ‌توان به عوارض کوتاه مدت و بلند مدت که در ناحیه تزریق و عوارضی که در ناحیه استخراج چربی ایجاد می‌ شوند اشاره کرد. ...

تاریخ انتشار : 1403-02-26