آدرس کلینیک کاشت مو در اصفهان تلفن کلینیک کاشت ابرو سینایار
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مزوژل / جوانسازی پوست با مزوژل پروفایلو؛ ماندگاری، کاربردها و هزینه

جوانسازی پوست با مزوژل پروفایلو؛ ماندگاری، کاربردها و هزینه

پوست به دلیل قرارگیری در معرض عوامل مختلف طبیعی و غیرطبیعی دچار آسیب هایی می شود. آسیب های ناشی از این موقعیت ها به شکل چین وچروک های ریز و درشت و تخریب بافت خود را نمایان می کنند. با افزایش سن نیز در انسان هیالورونیک اسید موجود در بدن کاهش یافته و در نتیجه این روند، طراوت و شادابی پوست نیز کاهش می یابد. مزوژل ، روشی نوین در علم پزشکی است که در آن از ترکیبی از مؤثرترین مواد برای جوانسازی پوست استفاده می شود. مزوژل پروفایلو محصول کارخانه ایبسا در ایتالیا بوده که به بسیاری از کشورها در جهان صادر می شود و با توجه به فواید آن توسط سازمان FDA امریکا تأییدیه دریافت کرده است. وجود هیالورونیک اسید در ترکیب اصلی مزوژل پروفایلو، این محصول را به یک داروی بسیار اثربخش برای رفع مشکلات پوستی تبدیل کرده است. نکته مهم در مورد مزوژل Profhilo این است که تنها برای جوانسازی پوست می‌ تواند کمک کننده و تاثیرگذار باشد و نمی‌ توان برای انجام کارهای زیبایی همچون حجم دهی به قسمت‌های مختلف صورت و بدن، از این محصول ویژه بهره برد. Profhilo به دلیل توانایی خود در ارائه نتایج طبیعی، بهبود کیفیت، آبرسانی و استحکام پوست شناخته شده است و اغلب توسط افرادی انتخاب می‌ شود که می‌ خواهند ظاهری جوان‌ تر و شاداب‌ تر و بدون افزایش حجم زیاد داشته باشند.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزوژل پروفایلو چیست؟

تزریق پروفایلو یک درمان زیبایی است که شامل تزریق یک محصول مبتنی بر اسید هیالورونیک به پوست است. اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی در بدن است که به حفظ رطوبت و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست کمک می کند. پروفایلو از نظر فرمولاسیون و نحوه عملکرد با پرکننده های سنتی پوست متفاوت است. این فیلر نیست که حجم یا ساختار را به نواحی خاصی از صورت اضافه کند. در عوض، Profhilo یک درمان بازسازی زیستی است که برای بهبود کیفیت کلی پوست و هیدراتاسیون کار می کند. ویژگی منحصر به فرد Profhilo غلظت بالای اسید هیالورونیک و روش خاص فرمولاسیون آن است. این ترکیب از یک مجتمع هیبرید ثبت شده از اسید هیالورونیک با وزن مولکولی بالا و پایین تشکیل شده است. این ترکیب به آن اجازه می دهد تا به طور یکنواخت در سراسر پوست پخش شود و آبرسانی و تولید کلاژن و الاستین را تحریک کند. در طول درمان، تزریق های کوچک پروفایلو در نقاط خاصی روی صورت یا سایر نواحی نگران کننده انجام می شود. این محصول به طور طبیعی در زیر پوست پخش می شود و با افزایش هیدراتاسیون و سطح کلاژن به بازسازی و بهبود کیفیت پوست کمک می کند.

کاربردهای مزوژل پروفایلو

جوانسازی با مزوژل پروفایلو

مزایای مزوژل پروفایلو

مراحل تزریق پروفایلو

در ابتدا منطقه مورد نظر با استفاده از بیحس کننده تا حد زیادی بیحس می شود. در این صورت کمترین میزان دردی در حین انجام تزریق احساس نخواهید کرد. سپس نقاط مورد نظر توسط پزشک تعیین شده و تزریق در نواحی مشخص شده انجام میشود.

مراقبت های بعد از تزریق مزوژل پروفایلو

نواحی مناسب برای تزریق مزوژل پروفایلو

بر اساس تحقیقات انجام‌ شده، عمل تزریق مزوژل در صورت محبوب‌ تر از دیگر نقاط است.

ماندگاری مزوژل پروفایلو

پروفایلو می تواند تا 12 ماه باقی بماند. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که نتایج از فردی به فرد دیگر متفاوت است. برخی از افراد ممکن است نتایجی را ببینند که کمتر از 12 ماه دوام دارند، در حالی که برخی دیگر ممکن است نتایجی را ببینند که ماندگاری بیشتری دارند.

تعداد جلسات تزریق مزوژل پروفایلو

معمولاً تزریق مزوژل پروفایلو با دو جلسه به فاصله سه تا چهار هفته انجام می شود. جلسه سوم بر اساس مشکل پوست و نظر پزشک ضروری خواهد بود که اغلب سه ماه پس از جلسه دوم صورت می پذیرد. لازم به ذکر است در صورت نیاز، تزریق مزوژل پروفایلو سالیانه تکرار می شود .

قیمت مزوژل پروفایلو

هزینه تزریق پروفایلو به موارد مختلفی مانند خدمات کلینیک زیبایی انجام دهنده، مهارت پزشک، میزان دوز مورد نیاز شما، کیفیت مواد مورد استفاده و … بستگی دارد، بنابراین نمی‌توان برای همه افراد قیمت واحدی را بیان کرد.

عوارض مزوژل پروفایلو

در صورتی که تزریق را در کلینیک معتبری انجام دهید، عارضه زیادی برای شما ایجاد نمی‌شود. اصلی‌ترین عوارض تزریق ژل پروفایلو قرمزی و التهاب نواحی تزریق است. همچنین برخی افراد ممکن است احساس بی‌حسی و سوزن سوزن شدن در ناحیه تزریق بکنند. این حس کاملاً طبیعی بوده و به دلیل استفاده از مواد بی‌حس کننده ایجاد شده است. پس از برطرف شدن اثر داروی بی‌حسی این احساس نیز از بین خواهد رفت. در بعضی افراد ممکن است کمی تورم، کبودی یا خون مردگی نیز در محل تزریق ایجاد شود. در صورتی که مراقبت‌ های گفته شده را به خوبی انجام دهید، این عوارض نیز نهایتاً تا 48 ساعت پس از تزریق از بین می‌روند. توجه کنید که عوارض تزریق در صورت انجام آن در کلینیک معتبر کوتاه مدت بوده و به زودی برطرف خواهد شد.

در کلینیک تخصصی و مدرن سینا یار علاوه بر کاشت مو و کاشت ابرو کلیه خدمات زیبایی و جوانسازی پوست از جمله لیزر موهای زائد ، تزریق بوتاکس ، تزریق ژل و چربی و خدمات دیگر به روز دنیا قابل انجام است .


آدرس : اصفهان ، خیابان شیخ صدوق شمالی ، نبش کوچه 41
تلفن : 36640008

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به کاشت مو، ابرو، ریش و سبیل و همچنین مطالب مرتبط با زیبایی، مراقبت و نگهداری از پوست، مو و ابرو را در بخش مقالات بخوانید

تزریق چربی به صورت و بدن چند سال دوام دارد؟تزریق چربی به صورت و بدن چند سال دوام دارد؟

ماندگاری تزریق چربی تا سالیان زیادی به طول می انجامد.اما نکاتی وجود دارد که در میزان ماندگاری تزریق چربی تاثیر گذار است .در این بحث به آنها می پردازیم ...

تاریخ انتشار : 1403-02-26

جوانسازی پشت دست و انگشتان با تزریق چربیجوانسازی پشت دست و انگشتان با تزریق چربی

تزریق چربی به پشت دست یکی از روش‌ های بسیار نوین برای جونسازی دست ها می باشد . در این روش چربی از ران ، شکم و باسن گرفته و تزریق می شود . ...

تاریخ انتشار : 1403-02-26

تزریق چربی به صورت و بدن چه عوارضی دارد؟تزریق چربی به صورت و بدن چه عوارضی دارد؟

از عوارض تزریق چربی می ‌توان به عوارض کوتاه مدت و بلند مدت که در ناحیه تزریق و عوارضی که در ناحیه استخراج چربی ایجاد می‌ شوند اشاره کرد. ...

تاریخ انتشار : 1403-02-26